#1 Skrevet Oktober 26, 2006 Er det noen som vet om et sett av disse tilsalgs her i landet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2006 Var et tilsalgs på finn for en stund siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2006 Var et tilsalgs på finn for en stund siden jeg så de men nå er de borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2006 http://cgi.ebay.de/BBS-Chrom-A8-Audi-VW-Nuvolari-18-19-20-Verdichten_W0QQitemZ140043322431QQihZ004QQcategoryZ9888QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem kan ikke tysk så litt usikker her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2006 Bare polering av felger det der Ben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2006 jeg så de men nå er de borte. Av en eller annen grunn tok jeg vare på den Finn annonsen. Om noen er inntr kan de få det mobil nr av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2006 Av en eller annen grunn tok jeg vare på den Finn annonsen. Om noen er inntr kan de få det mobil nr av meg. Send det gjerne på PM. Var der mailadresse der også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2006 Send det gjerne på PM. Var der mailadresse der også? Da har du PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2006 De var solgt, the search continues. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2006 er ikke det der hjulkapsler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 30, 2006 er ikke det der hjulkapsler? Jo helt riktig....hjulkapsler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 30, 2006 er ikke det der hjulkapsler? Gamle Mitsubishien ble faktisk levert med kapsler som ser helt like ut. Selvsagt uten ringene. Ikke helt min smak når det gjelder felger .. men men. Håper du finner et sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2006 dette er noen av de råeste felgene man kan ha på en A6 synes jeg.. Også er de ganske spesielle, og det gjør det jo bare enda bedre. Tror du får kikke jevnlig innom ebay.de Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2006 dette er noen av de råeste felgene man kan ha på en A6 synes jeg.. Også er de ganske spesielle, og det gjør det jo bare enda bedre. Tror du får kikke jevnlig innom ebay.de Lykke til! Det flyter ikke akkurat over av de på ebay heller men jeg får smøre meg med tolmodighet. Så forresten Passaten din på statoil på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 1, 2006 Så noen på ebay for et par tre dager siden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 1, 2006 De felgene er drit råe på audi... Noen post et bildet av en audi med de felgen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 1, 2006 Farsken,finner ikke bildet av en A6 avant med slike,men jeg fant et av en Golf med slike sko.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 1, 2006 Ligger noen bilder i denne posten. Det er felger som kom orginalt på A8L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 2, 2006 Den felgen ligner jo bitte litt på TSW Holsten.. http://www.tsw.com/img/holsten_silver_reg_large_white.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 2, 2006 Den felger ligner jo bitte litt på TSW Holsten..http://www.tsw.com/img/holsten_silver_reg_large_white.jpg Det gjorde den faktisk. det værste er at det koster kun 5000kr for 4stk fra usa og de finnes i str 18-22". HMMMMMMMMMMMMM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 2, 2006 Det gjorde den faktisk. det værste er at det koster kun 5000kr for 4stk fra usa og de finnes i str 18-22". HMMMMMMMMMMMMM + frakt og toll og moms regner jeg med... Felgimport har begynt å ta inn TSW Holsten visstnok, men jeg vet ikke pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 2, 2006 + frakt og toll og moms regner jeg med... Felgimport har begynt å ta inn TSW Holsten visstnok, men jeg vet ikke pris. Blir såklart + frakt og mva. Bildeler er det vel ikke toll på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 2, 2006 Vurderer de selv jeg.. Dumt at de bare finnes i 19 til min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 2, 2006 Blir såklart + frakt og mva. Bildeler er det vel ikke toll på? Kan ikke reglene jeg, men er vel toll på import av varer på over 5000 kr eller noe slikt. Når man bestiller fra USA så er det ikke så lett å unngå slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 2, 2006 Det er ikke toll på bildeler bare moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...