Anbefalte innlegg

småfrekke de tsw felgene, liker felger med lite åpning egentlig..

litt ot: når man kjører 225x35x19, hva blir da korrekt på 21"? noen som vet om f.eks audi a6 i klubben med 21"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SIIIIIIIIKLE:tilber:

Blir enten slike eller Tsw Holsten til sommeren ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om f.eks audi a6 i klubben med 21"?

Runar Kopperud har/hadde 21" på A6en sin!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

småfrekke de tsw felgene, liker felger med lite åpning egentlig..

litt ot: når man kjører 225x35x19, hva blir da korrekt på 21"? noen som vet om f.eks audi a6 i klubben med 21"?

Hvis vi tar utg.pkt i Audi A6 C5 så er vel denne levert med 235/40 18. Dvs 235/35 19, 235/30 20 og 235/25 21 er hva man burde bruke for å beholde orig. hjuldiameter. Problemet er at sistnevnte dekk langtfra finnes og man må opp på 255/30 21, noe som er altfor stort på C5.

Audi A6 4F/C6 kan leveres med 245/40 18 eller 255/35 19, dvs her har man litt mer plass. (S6 har 265/35 19.) Hvis vi fortsetter rekka tilsier det 255/30 20 eller 255/25 21. Sistnevnte finnes igjen ikke, så 21 tommere blir minst en tomme for stort på A6 uansett karosseri. Kjørbart, men ikke så lett å få sluppet bilen ned med så store og brede dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor smale dekk kan man bruke på 9.5x19? Lurer på dette da Holsten felgen kommer i denne dimmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor smale dekk kan man bruke på 9.5x19? Lurer på dette da Holsten felgen kommer i denne dimmen.

215/35 19. Men det blir superstrekt og passer vel egentlig best på Golf 4, A3 etc. 235/35 19 er bedre på de fleste litt større biler hvis målet ikke er 100mm senk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

215/35 19. Men det blir superstrekt og passer vel egentlig best på Golf 4, A3 etc. 235/35 19 er bedre på de fleste litt større biler hvis målet ikke er 100mm senk.

Supert. har ingen planer om å dytte hjula langt opp i hjulhusene. Kan jeg få spørre om hvilket ET man bør velge om man skal ha 9.5" bak på en 2000mod A6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet delenr på A8L-felgene? Hadde jo vært interessant å vite hva de koster nye.. HELT sikkert ikke billig, men da har man en referanse om man skulle komme over noe brukt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke disse gått ut av produksjon nå da? Syntest huske det. Så fort det kommer noen på ebay, så begynner folk å by som gale : smil :

Er skjeldent med disse felgene nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da som f...

Ikke enkle å få taki nei. Så en A8 på autodb med rette hjul, men blir vel litt drøyt å kjøpe en bil til 450k bare for å få felgene : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da som f...

Ikke enkle å få taki nei. Så en A8 på autodb med rette hjul, men blir vel litt drøyt å kjøpe en bil til 450k bare for å få felgene : haha :

Gå inn på TSW.COM.

Der har de et sett som ligner masse. De importeres nå vet jeg. Utrolig fete!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holsten heter de. Fåes i 8x18 til 9x22. Også i chrome.

holsten_silver_reg_normal_white.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå inn på TSW.COM.

Der har de et sett som ligner masse. De importeres nå vet jeg. Utrolig fete!!!

Har vært der.. Felgimport skulle ha 7300 pr stk i 19" inkludert god rabatt gjennom en jeg kjenner! Dessuten ville de bare levere i krom. Den prisen er ihvertfall uaktuell. Håper den er feil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært der.. Felgimport skulle ha 7300 pr stk i 19" inkludert god rabatt gjennom en jeg kjenner! Dessuten ville de bare levere i krom. Den prisen er ihvertfall uaktuell. Håper den er feil :P

Hørte med Felgimport ifjor jeg, da de ikke importerte disse, og da kunne jeg få de i 19 uten krom. har selvfølgelig ikke tatt vare på den mailen men mener at jeg havnet på ca 16000,- for 4.

Tror de tar inn disse for å profilere de mot store biler som A8, S-klasse osv. Snakket med Felgimport på Autofilmessen og virket ikke innteresert i annet enn de store dim.

20" og oppover.

Importere selv fra statene da. Eller Tyskland. Sverige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja egentlig tror jeg at de uten krom må være litt billigere.Koster ca 3000 pr stk hos TSW i UK, så de skulle klare å levere de til en bedre pris enn det jeg fikk. Dessuten burde de vel ta inn de felgene folk ville ha syns jeg. Hvis ikke det er slik at butikken bestemmer kunden for hva han skal ha :P

Får ta en ny telefon i morgen muligens.

Utlandet er jo en mulighet. Er vel frakt og moms som kan bli det dyre her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet delenr på A8L-felgene? Hadde jo vært interessant å vite hva de koster nye.. HELT sikkert ikke billig, men da har man en referanse om man skulle komme over noe brukt :)

Utrolig hva man finner ut en sen natt på ebay.

Delenr 4D0 601 025R

Men om de er i produksjon har jeg mine tvil om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig hva man finner ut en sen natt på ebay.

Delenr 4D0 601 025R

Men om de er i produksjon har jeg mine tvil om.

Mangler fargekode på det delenr der.... prøv 4D0 601 025R Z33,den er utgått og erstattet av 4D0 601 025AL Z33 som fortsatt er tilgjengelig

8X18 ET45 5x112

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler fargekode på det delenr der.... prøv 4D0 601 025R Z33,den er utgått og erstattet av 4D0 601 025AL Z33 som fortsatt er tilgjengelig

8X18 ET45 5x112

Pris: 5086kr. Bestilles fra Tyskland: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passat'er med disse felga : rock :

11286.jpg

9376.jpg

7252.jpg

wsee2006-0355.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det hjelper, men har en stk orginal slik felg liggende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det hjelper, men har en stk orginal slik felg liggende.

Det hjelper ganske nøyaktig 25%, og så ligger det en på ebay også, så da er man halvveis :)

Tror ikke jeg kommer til å satse på å få tak i en i slengen, men du kan være god å ha i bakhodet om anledningen skulle by seg slik at man trenger en felg. Er den ny og/eller i god stand?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.