#1 Skrevet Oktober 26, 2006 Torsdag 2. november kl.19.00 bak bunnpris Nidarvoll holder det vante treffet vårt, så det er bare å dukke opp. Setter av time på Bowling1 Heggstadmoen for en/to runder med gocart! Fra kl.20.00 setter jeg av. Vel møtt! Husk, alle er velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg kommer vel innom. Har du fått fikset tomgangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2006 Nei, den har jeg ikke fikset. Kan du hjelpe meg? Skal ned til ES i mårra kveld å jobbe litt. Du kan få bli med hvis ikke du har noe å gjøre da. Skal være der ca tre fire timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2006 denne gangen kommer jeg helt sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2006 Ja da var dette treffet over også, med gocartkjøring på Bowling1. Vi var vel ca fem stk trur jeg. Morro var det ivertfall. Gøy med firehjulstrekk ute nå!!!:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2006 Jeg kjørte meg vekk på vei til Bowling1, ble distrahert av en stor åpen snødekt parkeringsplass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2006 Jeg kjørte meg vekk på vei til Bowling1, ble distrahert av en stor åpen snødekt parkeringsplass he he det er flere som har opplevd det uka her. Snakkes da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2006 Typisk, jeg meldte meg inn først i gårkveld, så jeg fikk med meg dette først nå.. Hmmm.. Når er neste gang? Og er det alltid torsdager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 3, 2006 Typisk, jeg meldte meg inn først i gårkveld, så jeg fikk med meg dette først nå.. Hmmm..Når er neste gang? Og er det alltid torsdager? Hei! Velkommen som medlem Stig Arne. Håper du får et innholdsrikt medlemskap. Hvis det er noe du lurer på, så er det bare å sende meg pm(privat message), eller spør via forumet vårt. Hvis alt blir som normalt fremover, så skal vi ha et treff igjen Torsdag 16 november. Men følger du med, så kommer opplysninger om neste treff på forumet. Lykke til!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 3, 2006 Jeg kom litt for sent denne gang, men fikk da testa sommerdekka likevell:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...