#1 Skrevet Oktober 26, 2006 Fikk i dag vinterdekka og felga til bilen min fra big wheels. 18" rs4II. Problemet var at senteret ikke stemte, hullet var for stort. Dessuten fikk jeg ikke hjulvinna inni hullene slik at jeg fikk skrudd til boltene.. HVa i svarte gjør jeg? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2006 Sentreringsringer har de/selger de hos de fleste velassorterte dekkforhandlere. Sjekk om du får tak i langhylse i riktig dimensjon som samtidig er tynn nok utvendig. Ei tynnvegget pipe i riktig dimensjon kan også gjøre jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2006 Senterringer følger ikke med uten at du spør om det. Har iaf jeg erfart.. Men stikk innom en dekk/felg butikk i området så får du tak i det for en billig penge... Clas Olson har noen fine langhylser som er dekket med ett plastikkbelegg utenpå selve metallhylsa... Dette gjør at du ikke riper og lager merker på skrue hullene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2006 Senterringer skal alltid følge med mener jeg. Vi får dette iallefall alltid levert fra leverandøren med på felgene vi selger. Synes det er feil hvis kunden skal betale for å få felgene til å passe.. Men sjekk bilprodukter.no , disse har veldig bra utvalg i ringer til de fleste felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2006 Fikk ettersendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2006 Fikk ettersendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2006 Senterringer skal følge med i felgsett, sammen med nye bolter. Dessuten skal replika felgene passe på bilen uten senterringer, det gjør hvertfall våre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2006 Senterringer skal følge med i felgsett, sammen med nye bolter. Dessuten skal replika felgene passe på bilen uten senterringer, det gjør hvertfall våre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...