#1 Skrevet Oktober 26, 2006 Nå når det lakker mot vinter har jeg fått et problem med min A6 99 mod, når den har stått ut i minus grader og bilen er gjennom kald vil ikke passasjer siden låse seg opp, ser at låse knappen rører på seg men den kommer ikke opp, etter at bilen er blitt gjennom varm så virker at normalt, er det noen som har forslag på hva som kan feile sentrallåsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2006 Min bil har også litt nykker med låsen av og til, men stortsett i overgangsperioder mellom varmt og kaldt vær. Jeg har smurt opp endel med WD-40 inni låsekassene så godt jeg kom til med det lille røret, det blei mye bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2006 Skift selve låsen på nevnte side. Fukt i elektronikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2006 Dørlåsen på passasjersiden Allroaden min er byttet av nettopp samme årsak. (Før jeg kjøpte den ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2008 Gammel tråd, men jeg har noe lignende problem selv i varmen. Dette gjelder høyre bakdør. Den er rett og slett låst og hvis jeg prøver å åpne fra innsiden spretter låseknappen opp, og forsvinner like fort når jeg slipper døråpner. Får ergo ikke lukket opp døra fra innsiden heller. Er vel en eller annen sentrallås-dings som ikke vil mer på den døra? Tips? Har hørt et stalltips om å ta sikringen eller strømmen fra batteriet. Ikke prøvd dette ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...