#1 Skrevet Oktober 26, 2006 Jippi..... D SNØR!!!!!! Nå kan alle quattro fans i nord-trøndelag glede seg...iallefall gjør jeg det: rock : Begynte å snø/sludde for et par timer sia.. ...mulig bare lokalt:nana: . Var ute å prøvekjørte med passaten nå i sted....nja: klø : ...Så var det dette med framhjulstrekk da: bråk : ....."bilen har forhjulstrekk.......Vi går" Så garasjeport nr2 ble brått revet opp: smil : .....det er noe spesielt å starte opp, når man vet man skal ha det morro.....og 200`n skuffa ikke : ) QUATTRO=DEILIG: smil : .....fikk iallefall til et par skikkelige quattro sladder....(er ikke så mye snø )...men nok for meg som måtte stå opp å ut å kjøre...hehe smelter vel sikkert i morgen alikevell: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2006 Kan bekrefte at de SNØR her i Sør-trøndelag også.. Nermere sagt Heimdal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg måtte grabbe sykkelen til jobb i dag Har ikke lagt om enda... Men... Endelig snø! Mangler bare quattro nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2006 Her er det 25 cm snø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2006 Og dumme meg som har solgt Quattro prosjektet.. anrgerer som en unge nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2006 Ja førr dæmm såmm har quattro med skilt så!!! våkna opp gla no idag ja.. da dritn va bort fra vein! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg har quattro med skilt, men ikke i kjørbar tilstand heelt enda Skal skru for harde livet framover! btw, ingen som har noen passende felger i 14-15" til meg og 80'n? Gjerne med piggfrie vinterdekk Har noen 14" Ronal-felger sånn delvis på hånden, men i tilfelle jeg ikke får tak i de hadde det vært greit med alternativer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2006 haha. bruker å gunne på litt ekstra før jeg svinger inn til huset. bare sånn at hallvar skal få ståkuk og bannes _litt_ til ;D Var faen meg gøy å kjøre natt til torsdag. hadde fryst på asfalten så var fitteglatt ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 27, 2006 haha. bruker å gunne på litt ekstra før jeg svinger inn til huset. bare sånn at hallvar skal få ståkuk og bannes _litt_ til ;D Var faen meg gøy å kjøre natt til torsdag. hadde fryst på asfalten så var fitteglatt ;D Slutt å værra hæstk*k da! hehehe.. ja æ bi messoinnli på dæmm me quattro på vein! Så ta me d balltreet dett så æ får tvenga pæng utav hainn som krasja audin minnj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 27, 2006 Var ute med 200 i dag også .... Herlich.....!! Namnam...quattro føre Ps:Har et sett 14"alu med "bra" piggfritt Odd Martin.....(orginale 90 felger) "bra"= bra til piggfritt og være...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 27, 2006 her på østlandet har SOLEN skint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 28, 2006 Bård Even: Høres interessant ut! Orginale typ89-felger elns? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 28, 2006 Bård Even: Høres interessant ut! Orginale typ89-felger elns? Tror nok det er de orginale felgene til (t89) 90 ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 28, 2006 Har noen 15"-tommere på Typ89felger jeg også, men det er piggdekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 28, 2006 Er på utkikk etter sånne felger til min 90: så hvis noen vet om noen, så gi et lite hyl:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 28, 2006 Du så ikke disse da Bård Even? Frakten kommer sikkert til å koste mer enn felgene men http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=66620 Skal du kvitte deg med de 14" da? Vidar: Piggdekk blir det nok ikke i år nei, lei av skurelyder i rundkjøringene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 28, 2006 Er på utkikk etter sånne felger til min 90:så hvis noen vet om noen, så gi et lite hyl:) Jeg har, med pigger på. Du har ikke noen piggfridekk med felger jeg kan ha da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg har, med pigger på. Du har ikke noen piggfridekk med felger jeg kan ha da? oioi: eek : ...sikkle sikkle.... er det sånne du har...? Jo da har jo de orginale felgene i 14"alu med bra piggfritt... Så har jeg et sett med 15"alu....med bra sommer....men har et sett piggfritt stående på noen andre felger(4-100)...kan ordne sånn at de kommer på audi felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 29, 2006 Er det slike du har i 14" Bård Even? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 29, 2006 Jepp...ligna iallefall:) litt mindre dekk på mine da.....tror jeg:p også er de i orginal fargen...ikke kvite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 29, 2006 Pent. Hva skal du ha for dem? Hvis de er salgsobjekt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 30, 2006 Er på utkikk etter sånne felger til min 90:så hvis noen vet om noen, så gi et lite hyl:) Sånne har mamma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 30, 2006 Sånne har mamma Jeg å ....forhåpentlig vis ganske snart:) ..... begynner å bli glatt med 17"sommerdekk nå.....menmen...alt går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg å ....forhåpentlig vis ganske snart:) .....begynner å bli glatt med 17"sommerdekk nå.....menmen...alt går Har ikke 14"erne lenger nå da sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 31, 2006 fitte er glatt ja close jeg kræsja i dag å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...