#26 Skrevet Oktober 31, 2006 Har ikke 14"erne lenger nå da sikkert? Joda har de liggende enda.... skal si i fra når det har gått i boks, med div ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 31, 2006 fitte er glatt ja close jeg kræsja i dag å "fitte er glatt"... faktisk: rolleyes Bra du har quattro da....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 31, 2006 Joda har de liggende enda....skal si i fra når det har gått i boks, med div ting Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 1, 2006 "fitte er glatt"... faktisk: rolleyes Bra du har quattro da....hehe glemte et komma der var jo meninga at det skulle stå. det er glatt;D hjelper ikke med quattro når jeg skal bremse. bra jeg har abs. piggfritt hjelper heller ikke stort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 1, 2006 glemte et komma der var jo meninga at det skulle stå. det er glatt;D hjelper ikke med quattro når jeg skal bremse. bra jeg har abs. piggfritt hjelper heller ikke stort Mente det var bra du hadde quattro siden "fitte er glatt": smil : Tips.... Prøv å slå av abs`n når du har litt problemer med å bremse....mange ganger det stopper raskere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 9, 2006 Joda har de liggende enda....skal si i fra når det har gått i boks, med div ting Sånn bare for å mase litt; har det gått i boks med diverse ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...