Anbefalte innlegg

hei har kjøpt meg ein 93 golf vr6 å den går dårligt nett som den holder jan når du skal akse på, noen som har våre borti dette før eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk for feilkoder først. katalysator tett? plugger og tennkabler.. kan jo være mye.. men ta en diagnosetest først. har bilen åpent filter kan det være en ide og rense MAF (LMM)med elektronikk rens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei har kjøpt meg ein 93 golf vr6 å den går dårligt nett som den holder jan når du skal akse på, noen som har våre borti dette før eller?

 

 

"Nett som den holder jan" huh? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei har kjøpt meg ein 93 golf vr6 å den går dårligt nett som den holder jan når du skal akse på, noen som har våre borti dette før eller?

 

Fint hvis du kan skrive på bokmål eller nynorsk slik at alle forstår hva du mener.

 

Dialekt er kun tillatt i lokallagsdelen i forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry skrive feil:)

den holder jenn når du akser på. drar liksom fint eit stykke opp på turtal men så virker det som del dauer ut litt, er det noen måte å slette feil koder på uten å gå til vag verksted, bor ute på landet jeg:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den går faktisk bra når er kald

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det vere att kattalisatoren er tell att den tettes meir jo varmere den blir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry skrive feil:)

den holder jenn når du akser på. drar liksom fint eit stykke opp på turtal men så virker det som del dauer ut litt, er det noen måte å slette feil koder på uten å gå til vag verksted, bor ute på landet jeg:(

 

sorry skrive feil?? ble jo samme leksa bare 2 ord videre..

 

kan jo hende det er noen som har vagcom i området der du bor, som kan ta en diagnosetest. kan være den blå temp sensoren som er dårlig, lambda sonde osv. men ta en test er det beste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikkje noen eg kjenner om har vagcom. får prøve å gjøre rein lmm, å fjerne katten,

går det greit å vaske lmm med kleen spray?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den konfilter? Isåfall kan det være dette som er grunnen til at den går dårlig når den er varm.

 

Dårlige pluggledninger kan også være årsak og er vanlig problem på VR6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikkje noen eg kjenner om har vagcom. får prøve å gjøre rein lmm, å fjerne katten,

går det greit å vaske lmm med kleen spray?

 

eg brukte elektronikk rens,min holdt igjen fra halv gass og opp,nå drar han helt opp i turtall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er sån som din var min er,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men nå virker det som den hae sprengt ein eksos pakning og så eg holder ein finger på tett kattalysator:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.