Anbefalte innlegg

åssen i hel... har han fått til det?

autovernet stående inn i bak

nei.......det var et trist syn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke helt bra ut det nei..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske bra gjort det der ja:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det eg legger merke til er kor vrid dørane er og vinduane er lika heil. men eit trist syn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leste om dette et sted på nettet, tror årsaken var en opphengskule i forstillingen som røyk... Dette skjedde forøvrig i Frankrike.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : Går autoværnet inn bak døra og ut bak luka? Eller er det jeg som missforstår bildet:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser slik ut ja, er vel disse nye "sikre" autovernene som skal dempe farten, skal vistnok fungere som "støtdemper"

har vært mange slike tilfeller som dette på bildet med dødsfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : Går autoværnet inn bak døra og ut bak luka? Eller er det jeg som missforstår bildet:confused:

Fy F! Det gjør det jammen meg.. STYGT!! : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

remind me not to drive in france!

ot: autovern finnes det mye dårlige kvaliteter på, et vennepar av meg fra nord gikk rett gjennom et autoværn i 80km\t hvor av uvisste årsaker gikk bilen ut til høyre, rett gjennom og 40m ned en skråning ut i vann..

1stk ford mondeo mindre i verden, så ikke særlig pent ut det heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det gikk bra med sjåføren. Men da er det en frosk mindre på veien. (Tenker da på Q7'en)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike Helv**e .. Ville ikke likt og sitti baki den bilen der nei,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke bra ut nei. Men stusser litt på det med de vinduene at ikke de har ryki. Det skal ikke mye bevegelse i en dør for at et vindu knuses.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser også på en annen ting, virker som trafikken går som normalt på veien, uten noen form for avsperring på veien. Se på bakluka hvor vridd den er, og vinduet er like helt. Vinduet på førerdøra er gullet ned, og ikke knust? Den døra er jo ganske trykkt inn ser det ut som.

Følte det er noe merkelig her....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.