Anbefalte innlegg

Hei

 

dere som har lakkert baklyktene på sin coupe typ-89, har dere tatt HELE lykta eller maskert over rygge lyset, eller bare tatt det orange??

 

mvh

Robin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok av hele lykta og lakkerte hele, noen lakker hele og maskerer kun ryggelyset. Du kan velge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kun det orange, ellers ser det bare snålt ut. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kun det orange, ellers ser det bare snålt ut. :)

 

å? hvorfor det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg maskerte slik at jeg kun hadde rød lakk på det oransje området. Når det var tørt sprayet jeg hele lykta med klarlakk.

Jeg gjorde det mens lykta var i bilen, men vil tro det er best å ta ut lykta. (som forøvrig kan sitte litt).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

dere som har lakkert baklyktene på sin coupe typ-89, har dere tatt HELE lykta eller maskert over rygge lyset, eller bare tatt det orange??

 

mvh

Robin

Jeg gjorde det på min for noen år siden, lakkerte hele lykta. problemet med min er at den står med fronten inn i carporten slik at sola bleket bort rødfargen etter en stund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki da vet jeg det også, er forsovidt gjort nå, men den ene lykta må jeg få skaffa brukt/ny så venter litt med den hehe, takk for svar :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.