Bli lys? (Problemer ved pæreskift A4 8E)

Anbefalte innlegg

skulle bytte kjørelys pære på min A4 8E i går... på høyre side... men neida.. noe så enkelt som å bytte en lyspære skal man jo ikke få lov å gjøre selv lenger.. enten må jeg skru ut hele lykta. eller så må eg vekk med hele luftfilterboksen..????: bh : irriterer meg noe voldsomt... (av og til savner jeg den gamle golfen min)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle bytte kjørelys pære på min A4 8E i går... på høyre side... men neida.. noe så enkelt som å bytte en lyspære skal man jo ikke få lov å gjøre selv lenger.. enten må jeg skru ut hele lykta. eller så må eg vekk med hele luftfilterboksen..????: bh : irriterer meg noe voldsomt... (av og til savner jeg den gamle golfen min)

Er 4 torx skruer (2 oppe på lykta, en på hver side litt lengre nede på baksiden) som må skrus ut + kontakten , så er hele lykta ute, kan ikke bli enklere :)

Så tar du lykta med deg på en benk eller noe og skifter pære.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke den første som sliter med dette. Lykta må ut. Gjør som jeg har beskrevet i tråden her.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=58771&highlight=a4+8e

Du var litt for kjapp der Rasmus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.