Anbefalning av dempere til A6`En

Anbefalte innlegg

Har vært på dempertest med bilen der det ble konstatert at bakdemperene var noe dårlig (53%), har sett litt på forumet om dempere men finner ikke noe som faller i min smak. Min kriterier er, vil ikke senke bilen, vil ha best mulig kjørekomfort (ikke steinhard), og helst ikke for dyre dempere. Har sett litt på Koni men finner ut at de selger bare Sports utgaven av sine dempere til min bil (A6 Avant 2.5 TDI Quattro 99 mod), samt at jeg har lest på forumet at de er harde, samt at jeg har skjønt at de kan begynne å lekke (også erfaring fra en kompis som har hatt slike dempere). Er det noen som kan anbefale dempere til meg med disse kriteriene, samt gi meg en adresse slik at jeg kan bestille dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må gå for gass iallefall vettu..! har montert etpar KYB fra bilextra. ikke vært så dyre iaffal. Og sachs (Hellanor) tror jeg er greie dempere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, bestillte KYB til 800 kr stk (bak).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.