#1 Skrevet Oktober 28, 2006 Fattern lurer på å få montert motorvarmer på sin bil, en Audi 100 2.8E. Noen som har montert motorvarmerelement på en sånn motor og vet om det er ekstremt trangt eller om det er plass? Ser ut som AC-kompressoren gjør det småtrangt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2006 sist jeg sjekka under bilen så virker det som god plass å banke inn varmeelementer på blokka. men så har ikke jeg ac heller så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2006 Fattern lurer på å få montert motorvarmer på sin bil, en Audi 100 2.8E. Noen som har montert motorvarmerelement på en sånn motor og vet om det er ekstremt trangt eller om det er plass? Ser ut som AC-kompressoren gjør det småtrangt.. Har aldri montert det men klikker du her http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?merke=AUDI&modell=100&type=2&lang=3&ndid= også trykker du på koden til varmeren for din modell (107 tenker jeg) så vips så får du opp monteringsanvisningen på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...