Anbefalte innlegg

da har det skjedd meg og, to av mine felger er blitt kantkjørte, skulle visst ha lagt om en uke for tidlig i år:(

det jeg lurer på er om det er noe jeg kan gjøre selv slik at de ser bedre ut, har da ikke lyst til å kjøpe meg to nye felger pga dette. ene felgen har bare sår på ene eiken, mens den andre ser ut som vist på bilde. såra er ikke dype, er krommen som er skrapt bort.

DSC00416.JPG

DSC00417.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo prøve å polere litt da, men tror ikke det vil bli så mye forskjell? : rolleyes

Replicafelgene er jo billigere å kjøpe nye, en å begynne å reparere på de. Så om du skal ha merkene helt bort ville jeg like godt kjøpt meg to nye.

Eller så kan du jo altids bruke de som vinterfelger.... : smil : Bruker samme felger selv som vinterfelger. Er greit med litt "tette" felger da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne jeg.

Har like felger, og var også uheldig å kankjøre to i høst. Er på ytterkanten dette gjelder, hvor dermed aluen er skraprt opp.

Hvordan fikse dette? SKulle helst ha fylt igjen liksom, men er vel ikke like enkelt det...

Har tilgang til sveising av alu, men er usikker på hvor svært dette er...

Forslag mottas med takk!

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.