#1 Skrevet Oktober 28, 2006 Nå som sommeren er snart over og vinterdekka skal fram så lurer jeg på hvordan folka egentlig lagrer felgene/dekkene over vinteren? Standard stabling av felgene oppåhverandre er jo temmelig standard. Men lurer da på felger med felgkant utenfor dekket. Er vell ikke helt heldig og stable de oppåhverandre? gjerne noen tips og meninger om akuratt lagring av hjul over vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2006 Har du felgkant utenfor dekket,så kan du jo alltids slenge noe papp imellom dem når man stabler dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2006 hehe.. rart inlegg,.. jeg har mine felger i dekk poser/bag felgen står litt uten for dekket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2006 MÅ bare... Jeg lagrer felgene PÅ bilen, og bilen trygt parkert i garasjen! Men ellers så er det jo et godt forslag med papp/teppe o.l. mellom. Så har en jo sånne stativ som en kan henge felgene opp på. Kroker på veggen er vel også en mulighet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2006 På møller finnes noen snasne dekk bagger som er meget fine og ha felgene i. koster 245kr hvis jeg husker riktig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2006 Lemansene skal i vinter få fungere som bordunderlag. Setter 2 felger oppå hverandre og legger ei glass plate på toppen:D Drit harry, men..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2006 Lemansene skal i vinter få fungere som bordunderlag. Setter 2 felger oppå hverandre og legger ei glass plate på toppen:D Drit harry, men..... Hehe, harry ja:) Men va litt morsomt det! Blir jo perfekt høyde også d på et sofabord! Jeg legger papp i mellom, men hadde vært snacks å kjøpt de bagene som er snakk om litt lenger opp her: rolleyes Er de merket med Audi eller VW også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2006 Drit harry, men..... Ja ja. Du er jo fra Drammen så da er du unnskyldt:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2006 Ja ja. Du er jo fra Drammen så da er du unnskyldt:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2006 Hehe, satt bare å venta på den;) Trolig et av norges dyreste bord hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2006 spørs litt, fine felga må sees(kompis av meg tenkte å henge opp sine 20"spinnera i stua) litt harry.. dem bør ikke ligge på betong gulv da gummien råttner bygg opp en skammel. henge på vegg er best har jeg hørt, finnes også dekkhotel hos din lokale dekkforhandler, pris ca 600 året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 31, 2006 spørs litt, fine felga må sees(kompis av meg tenkte å henge opp sine 20"spinnera i stua) litt harry.. dem bør ikke ligge på betong gulv da gummien råttner bygg opp en skammel. henge på vegg er best har jeg hørt, finnes også dekkhotel hos din lokale dekkforhandler, pris ca 600 året Ja dekkhotell skal jeg prøve i år.. Er så lei av og dra hjula opp og ned i 8 etg. hvert år, og i tillegg står heisen her også da.. Må bære de opp i 10 ende etg. og gjennom til neste oppgang, inn i heisen og ut 2 dører før man er ute: mad : Nei nå er jeg dr... lei det ,så nå blir det dekkhotell:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg stabler dem oppoverandre i uthuset. Ligger på en sponplate så de ikke ligger rett på betongen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 31, 2006 Akkurat nå ligger de på stuegulvet, men de skal opp på loftet en dag jeg føler for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 31, 2006 Mine står på bilen ennå, med snø på felgbanen! ikke godt... Lurte på og legge om imorgen. Så da tenker jeg det enkleste er og legge dem på dekkhotellet jeg jobber på si... Blir leit og sture vekk sommerhjula. Blir ikke det samma med vinterhjula. Må ta det roligere i svingane nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg har enda ikke tatt mine av bilen. Bilen er trygt plassert på vinteropphold i garasjen. Men,de skal av og poleres opp,for så å henges på veggen inne i huset. Kan jo ikke ligge ute å fryse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg har hjulene i garasjen. 2 kraftige vinkeljern skrudd fast på veggen med ca2m avstand, nedslipte halvmåner i endene. I halvmånene ligger et rør (sånn som var på husveggene føritia med antenner på, før skåla kom inn på markedet). Den ene enden er hengslet fast i vinkeljernet, slik at stanga blir svingbar. Her er det bare å tre inn hjul/felger i senterhullet. Utrolig plassbesparende, da dette er under en benk: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 31, 2006 Mine ligger på rommet mitt i kjellerstua. Nypolerte,ligger godt og varmt på teppet mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 31, 2006 Mine henger på garasjeveggen på kroker frå biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...