#1 Skrevet Oktober 28, 2006 Heisann! Kjøpte meg en Audi 2.3 quattro avant nylig. (aar motor) Og har da et par spm. -speedometernåla henger seg opp. Skiva har begynt å flasse litt.men tok ut instrumentene og "skrapte" av det som hadde flasset av. Resultat:ingen: rolleyes Noen som har et tips å komme med? -var ut å prøvde bilen isted. Viser seg da at den drar noe ujevnt ved ca. 4500omdr og oppover. (kun 2.gir som jeg prøvde) Syns også den er litt lat.. Så det berømte spm. er da. HVA KAN VÆRE GALT? Takknemlig for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2006 Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2006 Det at den er litt lat på veien oppover kan jo være så mangt. Du kan jo begynne med å bytte fordelerlokk, rotor, luftfilter og plugger. Hjelper ikke det, kan du ta en diagnosetest og se om det er feil på bankesensorene. En annen mulighet kan også være at hallgiveren i fordeleren er defekt. Forøvrig virket iallefall de 2.3 10v-ene jeg har prøvd mye kjappere i 3.gir i forhold til 2. og 4. uten at jeg helt skjønner hvorfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...