#1 Skrevet Oktober 28, 2006 Hvem skal dit? Er rett ved røros, er rundt 25 mil å kjøre. Blir som en tur til butikken i forhold til å kjøre til feks Sigdal, som er 70mil èn vei. Vi trøndere er blant lokallagene som er nærmest treffet, så vi bør stille sterkt! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=65745 Felleskjøring lørdag 3/2: OBS! NYTT TIDSPUNKT! (Avreise 06.00!) For de skal som skal oppover på lørdag, prøver vi å få til samkjøring nedover. Vi møtes på vanlig sted for lokallagstreff, (baksiden av bunnpris på sluppen ved McDonalds), AVREISE kl 06.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg skal dra på dagstur på Lørdagen og drar tidlig på morgenen. Må prøve ut å kjøre med firehjulstrekk da vet dere. Detta bli gøy, håper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2006 er det lov å komme med japsebil ? =p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2006 er det lov å komme med japsebil ? =p Her er det quattro som gjelder.. Med mindre du er med på arrangere er det vel bare VAG det går i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2006 Her er det quattro som gjelder.. Med mindre du er med på arrangere er det vel bare VAG det går i. Kun VAG ja, men ikke nødvendigvis quattro Morro uansett bil. Vil du ha det ekstra morro så sett rallypigg på bilen. Selv en std fwd bil med rallypigg kan kjøre fra en RS4 på vanlige dekk hvis banen er svingete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2006 oh well, verdt å spørre. *sutre i et hjørne* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2006 jeg tar meg nok en tur på lørdagen jeg og, hadde vært morro å prøvd ut quattro`nlitt ordenltig ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2006 Ingen som har tenkt å være der hele helga da..? Planen min var å dra på fredags ettermiddag og kjøre hjem på søndag en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2006 Ingen som har tenkt å være der hele helga da..? Planen min var å dra på fredags ettermiddag og kjøre hjem på søndag en gang.. Drar sannsynligvis tidlig på fredags morgen ~0800 og hjem når det stenger på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 4, 2006 Hmmm.. Kanskje dette virka litt kult ja.. Men, der blir det vel så glatt at å kjøre på piggfritt 225 blir litt kjelke, selv med quattro..? Jeg har vel liggende noe gamle 15" hjul, tror det er piggdekk på de, kan man skyte inn masse store pigger i gamle vinterhjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2006 Vi skal over, drar fredags morgen. Hotell er betalt..satser på knalltreff i år også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 5, 2006 Hvor mye for hotell hele helga? Kanskje bare gi meg med hele helga da, om det ikke blir for dyrt.. Jeg tror ikke jeg satser å kjøre så veldig på banen selv, men skal uansett møte noen kompiser fra Ålesund som også kommer dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2006 Hmmm.. Kanskje dette virka litt kult ja..Men, der blir det vel så glatt at å kjøre på piggfritt 225 blir litt kjelke, selv med quattro..? Jeg har vel liggende noe gamle 15" hjul, tror det er piggdekk på de, kan man skyte inn masse store pigger i gamle vinterhjul? Blir det kaldt så er festet med piggfritt forbausende bra, særlig når isen rives opp av rallypigg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 10, 2006 Tamtitum.. Treig trønder ja.. Åssen er det med hotell og rom og sånt da, alt er vel bortbestilt? Og er det noe mye å se på når man ikke har bil selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 26, 2006 Løfter litt på denne jeg. Virker som det er en del som skal dra på Lørdag, er det noe stemming for samkjøring nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 27, 2006 Jeg tenkte på å dra nedover kun på lørdagen, så samkjøring er i så fall veldig aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 27, 2006 Vet ikke hvor lang tid man bruker nedover jeg, men to og en halv time omtrent? Så hvis man starter fra Bunnprisen på sluppen i 8-tida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 28, 2006 er med på lørdagen jeg, ja 8 tida høres ikke så gærnt ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 28, 2006 i'm in! ny quattro med mer power pågang til funesdalen Jann Gunnar Værnes? Så coupen på autodb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 2, 2007 i'm in! ny quattro med mer power pågang til funesdalen Jann Gunnar Værnes? Så coupen på autodb Ja, hva er dette slags tull Jann Gunnar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 7, 2007 Jeg tenkte på å dra nedover kun på lørdagen, så samkjøring er i så fall veldig aktuelt Og siden jeg ikke leste den biten med datoen så nøye så ser jeg nå at jeg skal i femtiårsdag på akkurat denne lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 8, 2007 Ble det 07:00 da? ot: Full innboks Vidar S. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 8, 2007 Tror 8.00 skal være tidlig nok jeg.. Innboks tømt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 11, 2007 mulig vi blir noen biler i fra N-Trøndelag.....så hvis det er greit? så slenger vi oss kansje på deres samkjøring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 11, 2007 Og siden jeg ikke leste den biten med datoen så nøye så ser jeg nå at jeg skal i femtiårsdag på akkurat denne lørdagen 50 årsdag viktigere enn vintertreff Det eneste som eventuelt er gyldig fraværsgrunn er barnefødsel og begravelse, dvs egne barn og egen begravelse...... Uansett så blir ikke festen morro hvis man sitter og tenker på at man skulle vært en helt annen plass. "Co-piloten" min droppet lett en 40-årsdag til en nær venn for å kjøre på ACR istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...