#26 Skrevet Januar 11, 2007 mulig vi blir noen biler i fra N-Trøndelag.....så hvis det er greit? så slenger vi oss kansje på deres samkjøring:) Helt klart, jo flere jo bedre dere møter oss på sluppen da isåfall? Du har vel mobilnummeret mitt, så du kan ringe meg om du ikke finner oss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 11, 2007 50 årsdag viktigere enn vintertreff Det eneste som eventuelt er gyldig fraværsgrunn er barnefødsel og begravelse, dvs egne barn og egen begravelse...... Uansett så blir ikke festen morro hvis man sitter og tenker på at man skulle vært en helt annen plass. "Co-piloten" min droppet lett en 40-årsdag til en nær venn for å kjøre på ACR istedet Hehe, har jeg hatt den luksus å kunne tatt slike avgjørelser alene.. Jeg har aldri kjørt på is og kunne godt tenkt meg det, men min nærmeste familie ville nok aldri forstått at det kan finnes glede i å kjøre bil annet enn fra a til b Så, det kommer vel flere isdager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 13, 2007 Tror 8.00 skal være tidlig nok jeg.. Innboks tømt. Dukker opp på Sluppen litt før 08.00 jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 13, 2007 Sjer ut te at d bli en tur på mæ å. Kjøre fra Røros på Lørdagen æ da. Trur itj æ ska kjør på bane da. Bli lit kjedeli me piggfri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 13, 2007 Sjer ut te at d bli en tur på mæ å. Kjøre fra Røros på Lørdagen æ da. Trur itj æ ska kjør på bane da. Bli lit kjedeli me piggfri. Hm. Da får du sjå korleis æ som amatør gjør det da. Har aldri kjørt på glatta me 4wd og provosert frem skrens før. Og æ har piggfridekk ja. Ska prøv å unngå å kjør inn i kantsten som jeg allerede har gjort (ikke at det e d der da). E itj enkelt for en amatør nei. Like mæ best på bane me tør asfalt æ. Ps: hilse fra her ve sia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 13, 2007 For en gjeng, er jo piggfritt som er gøy! Glatt er bare moro, krever litt mer av sjåføren det. Har heller aldri kjørt på isbane før, men har fått testa quattroen på vinters tid, så tror jeg skal klare å ha det litt moro alikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 24, 2007 Fikk bestillt meg hotell rom.. så da blir det avgang fra Trondheim tidlig fredag morgen og hjemtur på søndag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 24, 2007 blir det no ordnings på 90`n da Vidar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 24, 2007 Håper da det.. Vanvittig festlig å stå ute å skru i 15 minus i ei snøfonn... Vintertreffet skal jeg møte på, men om jeg kommer til å kjøre der selv blir jeg litt usikker på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 25, 2007 hehe, hørtes koselig ut ja får håpe det ordner seg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 27, 2007 Etter å ha skrudd fra kl 13 til 21 i kveld er bilen klar til treff.. Gøy med snø ja, har vel snødd 100-150CM i løpet av helga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 27, 2007 gott å høre ja var ute en tur i sta, skal ikke klage på fremkommeligheten nei, kjørte gjennom løssnø som rakk oppå panseret og bare krabba seg frem, helt konge blir det avreise fra bunnprisen kl 08 på lørdag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 28, 2007 Ja, det var det som var planen hele tiden Håper flest mulig stiller opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 28, 2007 Kjæmpebra at du fikk til bila da Vidar! Bli det banekjøring? Lurer på om jeg ska ta en tur med innstuktør først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 29, 2007 Fått en en eller annen ulyd over 5000 rpm som må lokaliseres før helga Er det noen bivirkninger ved bruk av radiatorrens? rense kjølesystemet og bytte olje må man få til å før helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 29, 2007 Jann Gunnar: hehe, ikke ti ville hester skal klare å holde meg unna banen nei.. Er en skikkelig utfordring å holde høyrefoten i sjakk på dette føret, blir moro å få prøvd quattron på glatta uten at det står noen iveien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 29, 2007 akk, måtte dere alle fryse fast på isbanen! Her sitter jeg uten bil, med influensa og kjeder ræva av meg. Og alt jeg leser er at dere skal more dere til helga, bah! Og så er jeg dryg så det rekker selvsagt, noen som vet om noen underholdende nettsider? Og så forventer jeg store mengder videodokumentasjon av iskjøringen som jeg kan sikle meg gjennom senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 31, 2007 ja video skal det nok bli ja men er det noen som vet hvordan temperaturen har vært i funisdalen i det siste da? blir litt sma bekymra for føret på banen om det er plussgrader jeg, trur ikke piggfritt og våt is er så bra kombinasjon, men men litt spenning i hverdagen må man jo ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 31, 2007 Er det ingen av dere som skal dra litt tidligere, da jeg har planlagt å komme frem til kl 09.00 (når det første førermøtet er). Dette pga ifjord så kom jeg frem litt over 11.00, å da ble det nesten ingen kjøring før det var pause og da var jo halve dagen bortkastet . Så i år drar jeg ifra Skaun kl 06.00. Hilsen Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 31, 2007 jeg kan gjerne være med tidligere hvis det er fler som skal det, er jo litt dumt om det er som du sier at halve dagen går til pause og sånt da,, hva sier dere folkens?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 31, 2007 Tja..hadde jo trodd at førermøtet skulle være litt senere, men det gikk jo i vasken da programmet kom. Hvis man STARTER 7 fra Sluppen da? (Dvs oppmøte i kvart på 7-tida..) Problemet er at jeg tror det blir litt for tidlig for allmenheten..? Jeg personlig vet ikke om jeg klarer å komme meg opp så tidlig, men jeg kan prøve.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 31, 2007 rekker vi frem på 2 timer da vidar? i følge kjøreruten på gulesider tar det 2 timer og 5 min fra tr heim til røros så er det jo fortsatt noen mil derfra til banen,, hehe du kan da alltids få noen til å ringe å vekke deg da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 31, 2007 Regn ca 3t kjøretid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 31, 2007 hmm da må vi jo kjøre i 06 tida da, hvis vi skal rekke det førermøtet kl 9 da,, stemmer nesten for det jeg, men det er jo bra tidlig å stå opp da, hva sier dere gutter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 1, 2007 06:00? da må døgnet snues drastisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...