#76 Skrevet Februar 4, 2007 fikk du med deg den pinnen du hadde i grillen hjem da fredrik Hahah kom en funksjonær å tok'en konge om noen har bilde eller filmklipp av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 4, 2007 Ja d gikk litt fort ja, men roet ned etter hvert! Utrolig hvor godt denne bila ligger på veien! Nevøen min som var med meg var mektig imponert over både kjøreegenskaper feste og kjøring til både meg og alle de andre som kjørte i går. Fikk beskjed om at FORDEN nå skulle byttes ut i fire ringer og hjelm! hahahaha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 4, 2007 Hahah kom en funksjonær å tok'en konge om noen har bilde eller filmklipp av det trur faktisk jeg fikk det på film eller bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 4, 2007 Takk for følget nedover ja. Jeg fikk dessvere ikke kjørt så mye på isen pga toppakninga gikk ganske umidelbart: bh : så det var å sette snuten hjem allerede kl 12.00. Jeg brukte over 3 timer på 7 mil så det gikk smått kan man si. Nå skal jeg ut å skru av topp: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 4, 2007 Synd det med toppen da! Får håpe det ikke det blir altfor dyrt å fikse. Treffer deg kanskje på treff en gang senere! Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 4, 2007 Takk for følget nedover ja. Jeg fikk dessvere ikke kjørt så mye på isen pga toppakninga gikk ganske umidelbart: bh : så det var å sette snuten hjem allerede kl 12.00. Jeg brukte over 3 timer på 7 mil så det gikk smått kan man si. Nå skal jeg ut å skru av topp: gråter : Kjørte forbi akurat da, det luktet kjølevæske ja.. Uflaks! Tar det igjen til neste år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 4, 2007 trur faktisk jeg fikk det på film eller bilde hæhæh bring it on Takk for følget nedover ja. Jeg fikk dessvere ikke kjørt så mye på isen pga toppakninga gikk ganske umidelbart: bh : så det var å sette snuten hjem allerede kl 12.00. Jeg brukte over 3 timer på 7 mil så det gikk smått kan man si. Nå skal jeg ut å skru av topp: gråter : Det straffer seg å kjøre hard på landeveien hehe, nei du er ikke alene med å bannes over å måtte skru nå. Min stoppa borti gata her. Har ett lite håp om at det har kommet vann en eller annen plass men vi får se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 4, 2007 Takk for følget nedover ja. Jeg fikk dessvere ikke kjørt så mye på isen pga toppakninga gikk ganske umidelbart: bh : så det var å sette snuten hjem allerede kl 12.00. Jeg brukte over 3 timer på 7 mil så det gikk smått kan man si. Nå skal jeg ut å skru av topp: gråter : Var det deg det røyk så blått av? audi 100? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 4, 2007 Var det deg det røyk så blått av? audi 100? Trur ikke det var meg det, min ryker svart når jeg girer om, men det er mulig at den begynte å ryke blått i sammenheng med at toppakninga røk. (svart Audi 100 TQ Avant) Hilsen Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 4, 2007 hæhæh bring it on Det straffer seg å kjøre hard på landeveien hehe, nei du er ikke alene med å bannes over å måtte skru nå. Min stoppa borti gata her. Har ett lite håp om at det har kommet vann en eller annen plass men vi får se.. Kjørte da ikke så hardt på tur bortover, men dere må virkelig ha stått på det siste stykket ettersom han med den svarte 100 fant ut at han skulle ta en pause i brøytekanten, vi kom jo frem samtidig. Håper ikke det er noe alvorlig med motoren din da. Hilsen Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 5, 2007 Kjørte da ikke så hardt på tur bortover, men dere må virkelig ha stått på det siste stykket ettersom han med den svarte 100 fant ut at han skulle ta en pause i brøytekanten, vi kom jo frem samtidig. Håper ikke det er noe alvorlig med motoren din da. Hilsen Inge Så dere stoppa ikke? Vi holde no opp dampen til vi var framme Får begynne å skru sund bilen i morra så blir det bytte av alle reimer og strammehjul, samt gå over ledningene til givern på oljetrykket før det blir forsøk på fyring. Gnall noe helt sykt av regreima 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 5, 2007 Så dere stoppa ikke? Vi holde no opp dampen til vi var framme Får begynne å skru sund bilen i morra så blir det bytte av alle reimer og strammehjul, samt gå over ledningene til givern på oljetrykket før det blir forsøk på fyring. Gnall noe helt sykt av regreima jo jeg stoppa for å lette på trykket og så stoppa vi en gang til når jeg ringte til vidar,, så vi venta nå litt på dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 6, 2007 Hahah kom en funksjonær å tok'en konge om noen har bilde eller filmklipp av det Det satses? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 6, 2007 Hehe, konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 6, 2007 Hahah kom en funksjonær å tok'en konge om noen har bilde eller filmklipp av det Ja han tenkte vel at han skulle ha med seg en suvenir i fra treffet men jeg klarte heldigvis å stoppe han: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 7, 2007 hæhæ se der ja, kom det bilder av ett noe redusert glis. Var ikke måte på med bilder linket fra bildetråden Du som tok pinnen John-Arild M ? Det plasteret på såret kunne du vel ha avsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...