Noen som vet hvilken felg dette er?

Anbefalte innlegg

Hei. Trenger en ny senterkopp til denne felgen, men klarer ikke finne ut hvem som selger denne felgen. Senterkoppen er festet med en umbrakoskrue. Noen som har et tips?

felg2.jpg

senterkopp.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette en helt vanlig RS4 felg da? Stikker du til møller får du sikkert deksel men til ekstrempris.. Det er nok sikkert noen her på forumet som har krasa slike felger og har en senterkopp å selge deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette en helt vanlig RS4 felg da? Stikker du til møller får du sikkert deksel men til ekstrempris.. Det er nok sikkert noen her på forumet som har krasa slike felger og har en senterkopp å selge deg.

Ikke en vanlig RS4 felg nei, heller ikke en S-line felg og ikke en Razze Silver. Møller selger ikke denne felgen. Må være noe annet, står ikke noe interesant på felgen eller senterkoppen. Finnes jo et hav av slike replica felger, men ikke funnet noen med senterkopp festet med en umbrakoskrue.

merke.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke en vanlig RS4 felg nei, heller ikke en S-line felg og ikke en Razze Silver. Møller selger ikke denne felgen. Må være noe annet, står ikke noe interesant på felgen eller senterkoppen. Finnes jo et hav av slike replica felger, men ikke funnet noen med senterkopp festet med en umbrakoskrue.

Hva står det på eiken i øverste bildekant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva står det på eiken i øverste bildekant?

"Not original equipment"

merke2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, dem har sikkert blitt tvinga til å skrive det på:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, dem har sikkert blitt tvinga til å skrive det på:P

Ja, men hjelper jo meg lite det :)

Tenkte kanskje det merket på bildet over var logoen til en felgprodusent...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte kanskje det merket på bildet over var logoen til en felgprodusent...

Det er det ikke, det er logoen som betyr at den er laget etter kravene i "Japanese Industrial Standard", tilsvarende DIN og ISO.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det ikke, det er logoen som betyr at den er laget etter kravene i "Japanese Industrial Standard", tilsvarende DIN og ISO.

Hva du vet. Du vet vel ikke tilfeldigvis hvilke felgprodusenter som pleier og produsere etter den standarden også? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva du vet. Du vet vel ikke tilfeldigvis hvilke felgprodusenter som pleier og produsere etter den standarden også? :)

Så og si alle, tipper jeg. Dette symbolet forekommer på massevis av ting og tang, alt fra felger til elektronikk til verktøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har senter kopp liggendes men uten umbrako. men du kan kansje båre ut eine plast skruen i det å skru der??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har senter kopp liggendes men uten umbrako. men du kan kansje båre ut eine plast skruen i det å skru der??

Har noen sånne jeg også, men de passer dårlig desverre. Men takk for tanken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.