Tectylbehandling på Golf IV 01 mod

Anbefalte innlegg

Hei

På merke verksted sa de at dersom jeg sendte bilen på tectyl behandling (Tuff Kote Dinol eller hva det heter) ville det som bilen var satt inn med fra før (originalt) kanskje bli løst opp dersom man sprutet inn noe annet, og garantien på bilen ville kanskje forsvinne, lurte bare på om noen har vært borti dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel noen som har tatt tectyl behandling vel her??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helforsinkede karroseri skal ikke tectylbehendles

Men har hørt om at det finnes behandlinger for det, men det er ikke vanlig behandlinger pga helforsinket karros ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, takk for svar:)

Tectyl er helt ok.

Det merkelige snakket har jeg hørt om 30 år tilbake på ulike typer karrosseri, med ulik typer lakk evnt. galv og annet.

De største dustene er de som ikke gjør noe med understellet, og lar det stå til.

Har du hørt om kjekslåt i karrosseriet når biler skal nedplukkes!!!

Sånn går det med de som kommer fra "Grukkedalen" og er mot tectyl, kondom, etc.

Hilsen gammel kis i faget:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tectyl er helt ok.

Det merkelige snakket har jeg hørt om 30 år tilbake på ulike typer karrosseri, med ulik typer lakk evnt. galv og annet.

De største dustene er de som ikke gjør noe med understellet, og lar det stå til.

Har du hørt om kjekslåt i karrosseriet når biler skal nedplukkes!!!

Sånn går det med de som kommer fra "Grukkedalen" og er mot tectyl, kondom, etc.

Hilsen gammel kis i faget:evil:

Okay, ja, jeg hadde jo lyst til og gjøre noe før vinteren tar helt av.. Men vet ikke helt hva, nå da.. Spørs om det ikke blir tectyl da, eller om jeg bare må spraye understellet selv med noe? Kom gjerne med meninger om hva andre gjør, det verste jeg vet er når jeg ser sveise skjøter på bærearmer og sånn som ruster!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.