Anbefalte innlegg

et lite problem her

bilen fusker ganske mye når den er kald-middelsvarm

kan ha mye gass en 3-4 sek før den sakte begynner å stige

etter 5-10 min kjøring blir fusken borte

noen ideer om hva det kan være?

 

har litt dårlig lading, men fusker selv ved full lading.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen

et lite problem her

bilen fusker ganske mye når den er kald-middelsvarm

kan ha mye gass en 3-4 sek før den sakte begynner å stige

etter 5-10 min kjøring blir fusken borte

noen ideer om hva det kan være?

 

har litt dårlig lading, men fusker selv ved full lading.

 

Hvis den blir helt strøken når den er varm, så kan det være den store temperaturføleren som sitter ved den øvre vannslangen på

topplokket som går til radiator

.

Det sitter en oppå røret og en under, altså den største som peker nedover( 3 eller 4 polt.)

 

koster ca 1300 originalt tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

poster her å da jeg har et lignende symptom på min coupe 2,3E,er helt når min er varm at det skjer, gassresponsen blir helt ræva,den "lagger" liksom,den drar treigt opp på turtallet. plugger er akkurat byttet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir Kristofersen

poster her å da jeg har et lignende symptom på min coupe 2,3E,er helt når min er varm at det skjer, gassresponsen blir helt ræva,den "lagger" liksom,den drar treigt opp på turtallet. plugger er akkurat byttet.

 

Hvis den fusker på varm motor kan det være mange andre ting. Bensintrykk for lavt(bensinpumpe), dyse®, bensinmengdefordeler, bensinfilter, falskluft, coil, pluggledninger eller fordelerlokk. Nå har du noen tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som er så rart er at det kan gå utrolig lang tid mellom hver gang denne fusken dukker opp,skifta plugger for en måned sida,merka ikke noe til denne fusken igjen før i går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

renset veivhusvent, tomgangsregulator, etc?

 

Sliter med litt turtallsjag på min 2.3E når den står på tomgang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå byttet regulator og dynamoreim, fortsatt litt småproblemer ved 3,5-4000 omdreininger..

 

Noen ide om hva det kan være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjah,kan jo prøve en dyserens,hive på ei flaske på tanken. skal gjøre det på min. skal å kjøre en oljerens da den tikker litt:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.