#1 Skrevet Juni 4, 2004 et lite problem her bilen fusker ganske mye når den er kald-middelsvarm kan ha mye gass en 3-4 sek før den sakte begynner å stige etter 5-10 min kjøring blir fusken borte noen ideer om hva det kan være? har litt dårlig lading, men fusker selv ved full lading. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen et lite problem her bilen fusker ganske mye når den er kald-middelsvarm kan ha mye gass en 3-4 sek før den sakte begynner å stige etter 5-10 min kjøring blir fusken borte noen ideer om hva det kan være? har litt dårlig lading, men fusker selv ved full lading. Hvis den blir helt strøken når den er varm, så kan det være den store temperaturføleren som sitter ved den øvre vannslangen på topplokket som går til radiator . Det sitter en oppå røret og en under, altså den største som peker nedover( 3 eller 4 polt.) koster ca 1300 originalt tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2004 poster her å da jeg har et lignende symptom på min coupe 2,3E,er helt når min er varm at det skjer, gassresponsen blir helt ræva,den "lagger" liksom,den drar treigt opp på turtallet. plugger er akkurat byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2004 Opprinnelig postet av Geir Kristofersen poster her å da jeg har et lignende symptom på min coupe 2,3E,er helt når min er varm at det skjer, gassresponsen blir helt ræva,den "lagger" liksom,den drar treigt opp på turtallet. plugger er akkurat byttet. Hvis den fusker på varm motor kan det være mange andre ting. Bensintrykk for lavt(bensinpumpe), dyse®, bensinmengdefordeler, bensinfilter, falskluft, coil, pluggledninger eller fordelerlokk. Nå har du noen tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2004 det som er så rart er at det kan gå utrolig lang tid mellom hver gang denne fusken dukker opp,skifta plugger for en måned sida,merka ikke noe til denne fusken igjen før i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2004 renset veivhusvent, tomgangsregulator, etc? Sliter med litt turtallsjag på min 2.3E når den står på tomgang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2004 Har nå byttet regulator og dynamoreim, fortsatt litt småproblemer ved 3,5-4000 omdreininger.. Noen ide om hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2004 tjah,kan jo prøve en dyserens,hive på ei flaske på tanken. skal gjøre det på min. skal å kjøre en oljerens da den tikker litt:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...