#1 Skrevet Oktober 29, 2006 Denne hadde jeg ikke sett før. http://video.google.com/videoplay?docid=-6862405077730109743&q=audi+s1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2006 Relativt stolt av å være Audi-eier når man sier noe slikt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2006 Jøss! Det der var jo faktisk nytt materiale.... Har heller ikke sett det før... Er ikke ofte det dukker opp nye filmer fra gruppe b! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2006 tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2006 Ahh, så herlig å høre på! (jeg har sett den før). Og i den ene scenen hvor dere ser S1 i skumringen, legg merke til det røde lysskjæret under motoren, det gløder av turboen og eksosen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2006 Når jeg ser dette her, så tviler jeg sterkt på at S1 hadde blitt kraftig frakjørt av dagens WRC biler. Er diskutert før, men jeg mener nå mitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2006 Når jeg ser dette her, så tviler jeg sterkt på at S1 hadde blitt kraftig frakjørt av dagens WRC biler. Er diskutert før, men jeg mener nå mitt:) Ikke for å dra opp den diskusjonen igjen, men se på tiden fra gamledager og de som er nå. Men er jo mer gromt med Gr. B da... Ingeting som slår det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2006 En S1 hadde nok neppe hatt det samme understellet i dag da, og nyere dekk teknologi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2006 ENDELIG en film med KUN den herlige S1 lyden!!! mange filmer som blir ødelagt fordi de som lager de skal legge til "tøff" musikk.. Lenge leve S1 !!! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2006 Legg merke til hva sjåføren sier på denna filmen om Audi sport quattro og nåtidens rally biler! "This car would eaten it for breakfast": rock : Jeg trur en S1 hadde gitt nåtidens rallybiler en hard kamp iallefall:nana: http://video.google.com/videoplay?docid=-1132924119254313730&q=audi+s1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 13, 2006 Legg merke til hva sjåføren sier på denna filmen om Audi sport quattro og nåtidens rally biler! "This car would eaten it for breakfast": rock : Jeg trur en S1 hadde gitt nåtidens rallybiler en hard kamp iallefall:nana: http://video.google.com/videoplay?docid=-1132924119254313730&q=audi+s1 Nå har jo jeg hørsel jeg da Tomas han sa "In a straight line, this car would have eaten it for breakfast";) Edit: Regner med du kommer oppover i juleferien for å bevise at du har fått regga 90'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 13, 2006 Det der har jeg på dvd har en hel film med KUN slike klipp UTEN noe føkkings euro-trance som ødelegger den fine femmer-musikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 13, 2006 Det der har jeg på dvd har en hel film med KUN slike klipp UTEN noe føkkings euro-trance som ødelegger den fine femmer-musikken Hva slags film er det snakk om her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 13, 2006 Hva slags film er det snakk om her??? Det er en film som heter "Audi Quattro a la une" laget av APV Reportages. Jeg kjøpte den på Ebay........det er ikke kommentarer i det hele tatt på den filmen. Bare masse deilig femmer-lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 13, 2006 Det er en film som heter "Audi Quattro a la une" laget av APV Reportages. Jeg kjøpte den på Ebay........det er ikke kommentarer i det hele tatt på den filmen. Bare masse deilig femmer-lyd Da er jeg med. Har samme filmen selv: rock : Kjøpte den av Heine Matre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 13, 2006 Den filmen der har jeg hatt på pcen en stund. Men med litt oppgradering i understell og noen andre hjul ville den vel hengt på dagens biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...