Anbefalte innlegg

Jeg har nylig byttet multitemp. føleren min og kjøleveske. Men nå som det er rundt 0 grader ute så blir den ikke var når jeg kjører...ligger på rundt 50-60 grader. Men når jeg stopper så stiger den sakte til 90 men så fort jeg kjører igjen så synker den helt ned..

Hva kan dette være? er vel ikke helt sunt og kjøre med nå på vinteren: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nylig byttet multitemp. føleren min og kjøleveske. Men nå som det er rundt 0 grader ute så blir den ikke var når jeg kjører...ligger på rundt 50-60 grader. Men når jeg stopper så stiger den sakte til 90 men så fort jeg kjører igjen så synker den helt ned..

Hva kan dette være? er vel ikke helt sunt og kjøre med nå på vinteren: rolleyes

Høres ut som termostat som åpner tregt og må skiftes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som termostat som åpner tregt og må skiftes.

 

ok, vet du hva den heter og hvor den sitter?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, vet du hva den heter og hvor den sitter?: klø :

 

den sitter ca under servopumpa, løsne den og tilhørende reimer, flytt den til siden og du ser termostathuset, har en slange inn på seg og er skrudd i blokka med 2 skruer. husk ny o-ring ved skifte av termostat.

 

Heter? Hvis du mener delenr tror jeg du finner det her hvis du søker litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sitter ca under servopumpa, løsne den og tilhørende reimer, flytt den til siden og du ser termostathuset, har en slange inn på seg og er skrudd i blokka med 2 skruer. husk ny o-ring ved skifte av termostat.

 

Heter? Hvis du mener delenr tror jeg du finner det her hvis du søker litt.

 

ok, supert, da bestiller jeg den i morgen: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått ett nytt problem, kjølevifta mi har plutselig begynt og gå hele tiden: klø : , noen som vet hva som gjør det? Er det den "føleren" som sitter nederst på radiatoren med to ledninger inn på som har tatt kvelden: klø : Vil være sikker før jeg kjøper noe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.