#1 Skrevet Oktober 29, 2006 hello godtfolk! i uke 45 så Skal jeg på en ukeskurs på teknologisk institutt i oslo. Og da med den forbindelese kunne tenkt meg og håpet på og kanskje møte lokallaget oslo. Hvordan er det med aransjemanger i denne uken? hadde vært hyggelig og få møtt litt folk fra Oslo lokallag med samma interesser! Håper på at det er noe som skjer i Oslo denne tiden. MVH Lars Erik Johannessen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2006 Er desverre lite som skjer her den uken. Uken etter er vi på besøk hos Kollevold Import i Fetsund (8/11). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2006 Er desverre lite som skjer her den uken. Uken etter er vi på besøk hos Kollevold Import i Fetsund (8/11). 8/11 er i uke 45 det Arne! hvor er så fetsund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2006 8/11 er i uke 45 det Arne! hvor er så fetsund?Ja så F..., blingsa på kalenderen. Fetsund er litt øst for Oslo/Lillestrøm. Møt opp på Ullevål stadion kl 1800 (ved ICA), se etter en blå TT og vi kan kjøre i følge dit hvis det er interessant. (Skulle aldri ha drukket den siste pilsen i går....lol) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2006 Ja så F..., blingsa på kalenderen. Fetsund er litt øst for Oslo/Lillestrøm. Møt opp på Ullevål stadion kl 1800 (ved ICA), se etter en blå TT og vi kan kjøre i følge dit hvis det er interessant. (Skulle aldri ha drukket den siste pilsen i går....lol) haha! man tar alltid en pils mer;) sånn ere bare:P Tja, hadde vært veldig artig og vært med på noe slikt ja! også ere meg og Oslo da. hehe.... jeg veit ikke hvor noenting er! Men finnes kanskje skilter ditt.... Får skrive ut fra Gulesider da litt kart:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2006 Nei så F.... VACN-kalenderen er feil!!!!!! står uke 43 (23-28/10 og så uke 45 (30-31/10), er ikke rart jeg stussa!!! ALLE vet da hvor Ullevål Stadion er vel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2006 Nei, ikke alle:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...