plassering av instrumenter

Anbefalte innlegg

Jeg skal sette inn oljetrykk og turbotrykksmåler til helga samtidig med motorbytte til 1.8t på min audi a4 1.8 96-. Noen som har noe forslag til plassering?? Og det er uaktuelt å bruke enten "luftedyseplass" eller a-stolpe.. Jeg har en liten plan om å sette de der askebegeret er, men vet ikke helt.. Forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært stilig og bytte ut askebegeret med målere. det hadde vært mitt forslag, mye måtte du gi for motoren?

er det mye annet som må byttes når du går over til turbo motor?

 

har litt lyst til det sjøl

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er noen modifiseringer som må gjøres men.. hva faen skal jeg med askebeger uansett a?

 

motoren kosta 10000 med alt som trengs... Du har jo alledere quattro så det hadde vært kult!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytt ut askebegeret det blir myye bedre og finere med målere:)

ja ny motor er noe jeg må se nærmere på

lykke til med motorbytte:) håper alt går på skinner for deg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir litt audi 90 over det.. men jeg får max plass til to... ja, jeg håper det går greit jeg og... skal teoretisk sett være ut og inn... Og jeg har med 1 god olrud/møller mekaniker så det ordner seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal også montere turbotrykkmåler, tror det blir i hanskerommet slik at den blir gjemt! har også 1.8t(aeb), men er litt usikker på hvor vakumslangen sitter, noen som har ett bilde med noen piler og slikt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.