#1 Skrevet Juni 5, 2004 Hvis noen har bilder fra treffet, sleng dem ut her! Fikk ikke med meg så mye pga. godt sovehjerte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2004 Kan da ikke på en dag som denne;) Har lagt ut noen bilder her... http://baerum.toosmooth.no/2004-12-31%20Bil/2004-06-05%20VACN%20Treff%20Lier%20Juni/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2004 Takker og bukker, det var mye snadder der ass!! Kom opp på slutten og fikk med meg premieutdelinga, men ble ikke så mye tid til å kikke på bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2004 Jeg dro før premieutdelingen, men denne fikk vel premie? Den er utrolig pen. Var det forresten noen som la merke til hvor menge som hadde disse felgene? Litt kjipt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2004 Jeg likte denne, dritrå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2004 Detaljer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2004 si stopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2004 Strøken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 5, 2004 Stakkars modembrukere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 5, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 5, 2004 Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud begjært avregistrert....kanskje noen andre skulle overta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 5, 2004 Dette får bli siste, skal legge ut større og flere bilder på en egen side senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 5, 2004 Ett bilde sier mer enn tusen ord.... og pokalen sier vell egentlig det meste også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 5, 2004 Gratulerer, Andi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 5, 2004 Before and after Miranda's skin care: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 5, 2004 Ikke uvanlig fra Frode G. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 5, 2004 SOP; stod du og Andreas lenge og skravlet og tok einser bilde altså? Nåvel, legger ut 263 bilder nå, er vel oppe om en liten stund... Og for de som KAN, er bedre å ha det på en hjemmeside og ikke 500 attachments, tråden blir så treig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 5, 2004 og her er altså mannen som led for(an) skjønnheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 5, 2004 Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud Var det forresten noen som la merke til hvor menge som hadde disse felgene? Litt kjipt Ehhh, Sharif Må bare få gratulere min gode venn Marbel åsså som fikk 2. plass etter Andie med sin low budget Caddylac. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 6, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Ehhh, Sharif Må bare få gratulere min gode venn Marbel åsså som fikk 2. plass etter Andie med sin low budget Caddylac. feit kjærre..... Og får vel henge meg på med gratulasjoner til Andi for pokalen.... var vel ikke akkurat det vi så for oss i vinter når vi satt med ledningsnett opp etter øra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 6, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Må bare få gratulere min gode venn Marbel åsså som fikk 2. plass etter Andie med sin low budget Caddylac. Når en ser resultat av Marbel sitt prosjekt så minner det ikke mye om low budget.... er bare blitt så genialt tøff den Caddyen hans. Og hjula/kapslene... GENIALT For de som vil se flere "byggebilder", gå inn på denne linken fra Bilforumet. Eneste som kunne gjort Andie sin Golf råere etter min smak var visst han hadde brukt OZ Turboene sine istedet, de er enda ett par hakk råere enn Revolutionene etter min smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 6, 2004 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 6, 2004 snodig, kommer samme sted når man trykker på denne blå knappen under dette jeg skriver nå med "www." merking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...