Anbefalte innlegg

Passer servopumpa fra audi 80\90 2,3 på s2?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke, men hvis det er samme servopumpe på S2 som på Coupe 2,3 20V, så kjøpte jeg pumpe direkte fra ZF. Tror det var 3500,- jeg ga for en helt ny en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er nok ikke lik etter hva jeg har sett. Jeg kjøpte min brukt men i tipp topp stand. Fikk den VELDIG billig da..

Men ZF tok nesten 6000kr for en servopumpe til 3b motor....

Mekonomen tar 7700kr ca. og Møller 7500 samt NBS 7500kr ca....

Så jeg slapp veldig billig unna.

Har den gamle liggende om du har peil på litt sveising og sånn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Servopumpa til 2,3 20V kostet 7000-7500 hos Møller, 3500 hos ZF når jeg handla. Ringte rett til ZF Norge med delenummeret og de hadde den på lager! (husker ikke om det var et ZF nummer på gamlepumpa eller no. Var i hvertfall merket med originalt delenummer også den jeg fikk fra ZF).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Servopumpa til 2,3 20V kostet 7000-7500 hos Møller, 3500 hos ZF når jeg handla. Ringte rett til ZF Norge med delenummeret og de hadde den på lager! (husker ikke om det var et ZF nummer på gamlepumpa eller no. Var i hvertfall merket med originalt delenummer også den jeg fikk fra ZF).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.