Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte luftfilter og har kikka litt på disse stålfiltrene. Er det noen her som har erfaringer med disse i forhold til lmm og sånn? Er det noe å satse på eller er det oppskrytt?

Takker for alle svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte for et par dager siden. Det som ødelegger LMM er oljen du setter andre filter inn i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte slik på min nå jeg oxo, kjøpte filter hos TS Racing, han tar 1000kr for filteret.. Og siden disse filtrene IKKE skal oljes, vil LMM vare "evig";)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte slik på min nå jeg oxo, kjøpte filter hos TS Racing, han tar 1000kr for filteret.. Og siden disse filtrene IKKE skal oljes, vil LMM vare "evig";)

 

Har du bilde av det TS selger,evt merke også? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du iallefall et bilde av filteret jeg kjøpte hos Kimmit i Førde.

Luftfilter.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har stålfilter fra ts og er veldig fornøyd me det! fin lyd.greit og se på og har ikke noen problem med Lmm. har kjørt med det siden påske i år.har stt på prinbrettet/føleren som sitter i lmm og det er ikke noe antydning til møkk på det etter så mange måneders bruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde stålfilter fra ts på s4en grom lyd! Men de er identiske med de fra kimmit. Så jeg angrer noe for at jeg ga 800 kroner for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet dere om man får slike stålfilter det den indre diameteren på gummiringen som skal på flensen er 90mm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av det TS selger,evt merke også? : klø :

 

Her er et bilde av mitt.. Vet ikke hva slags merke det er det er, fikk det bare løst i handa: klø :

Skal oxo lage ny plate/varmeskjold som dekker bedre;)

Kopi av IMG_2572.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svar. Spørs om jeg skal prøve et slikt filter. Hørte noen rykter om at de hadde en tendens til å være litt for grove og dermed slippe igjennom partikler som kan skade turbo og motor. Tror det er ganske heftig lyd i de filtrene også. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.