Anbefalte innlegg

Hei, etter å ha vært leder for Bergen de siste årene, er det på tide at andre kjører løpet videre.

Jeg trekker meg som leder, og ønsker det nye styret lykke til.

 

Det er ingen dramatikk rundt dette, og jeg vil forsatt være medlem, og kjøre Audi Quattro!!

 

Bergens klubben, i denne form den er i dag, begynte egentlig med at John Kopperud tok kontakt med meg og Øystein Wilthil på Våler banen i 2002. Vi tok utfordringen, og traff samtidig også Espen og Linda. Seinere kom også Vidar og Tomas med.

 

Fra å være en 5-10 biler som stilte på møtene til i dag, der det stiller 20 -30 + på vært møte har utviklingen vært bra.

 

Vi har hatt en del bra treff, spesielt de siste årene på Eikås og Voss med bra vær, masse biler både på utstilling og banen.

 

Jeg ønsker det nye styret lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for flott innsats Jan. Hvem er eller blir den nye lederen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[styreuniform på]

 

Med dette ønsker jeg på vegne av styret sentralt å takke Jan Sagstad for arbeidet han har lagt ned i lokallaget og lokallgets arrangementer. Vi ønsker å takke Jan for en innsats langt utover det normale. Jan har bygget Bergen lokallag fra en liten nøkkelgruppe til et av klubbens største og mer aktive lokallag.

 

Dette kombinert med enormt gjennomførte treff på Eikås i Bergen gjør dette til at Jan må applauderes på alle mulige måter. Vi ser fremover til å ha Jan Sagstad med oss som et blidt og aktivt medlem videre, noe han alltid har vært.

 

Styret sentralt ønsker også å ønske det nye styret i Bergen lokallag lykke til med arbeidet videre, og vi vet at dyktige mennesker tar over vervet og vil bringe driften av lokallaget videre. Vi ser fremover til det videre gode samarbeid vi har hatt med Bergen lokallag i all tid.

 

[uniform av]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi TAKKER deg Jan for mange flotte år sammen! :grouphug:Og du har virkelig stått på ! ! !: ja : Men borte blir du jo ikke så me prekas!!: cool :

 

 

Info om det nye styret i Bergen vil bli lagt ut senere i kveld.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også slenge meg på og takke Jan for alle disse årene, var jo litt tilfeldig at ting ble som det ble den gangen men det gikk jo bra.

Jan med sitt kjennskap til bilmiljøet, stor kontakt krets og sitt "voksne" og rolige gange har gjort dette til et seriøst lokallag der vi ikke står på en Esso stasjon og burner. Dette skal vi bringe videre..

 

Takker Jan og velkommen i klubben som "vanlig" medlem:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil og takke for de årene du har vært lokallagsleder, alltid imøtekommende og har gjort en stor innsats for å bringe lokallaget opp på det nivået det er på i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.