Anbefalte innlegg

ikke så verst for en daily driver. Gjør det enkelt!!!!

DSCF0095.jpg

DSCF0100.jpg

DSCF0110.jpg

DSCF0124.jpg

DSCF0125.jpg

DSCF0126.jpg

DSCF0151.jpg

DSCF0169.jpg

DSCF0167.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kom ikke å si at Caddy ikke kan bli rå!

Edit:

Sitter noen med informasjon om senkesett til denne bilen? ... eller senking generelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikkje so mykje til nei ;) syns den var rå :D skulle kansje ha hatt en emblemfri grill ? er vel samme som på Polo 6n visst eg ikkje tar feil : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit:

Sitter noen med informasjon om senkesett til denne bilen? ... eller senking generelt?

Foran bruker man senkesett til Polo, bak bruker man senkeblokker, snur bladfjæra eller begge deler samtidig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddy er rått jo :)

Tar han på høyden ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått!!!

Fikk lyst på en slik caddy igjen.

Min hadde orginalhøyde da :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: Hmmm... Neste prosjekt?? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: Hmmm... Neste prosjekt?? ;)

Hadde eg berre hatt peng so ! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit:

Meg bekjent er det tre leverandører av senkesett til Caddy 9KVF: Steffan, Bullock-style og SAT-Autosport. Hos sistnevnte kan du velge mellom bare fjærer, fjærer med korta dempere eller gewinde foran. Bak kan det velges mellom omsmidde bladfjærer eller festebraketter for å legge akselen oppå fjærpakka og kortere innfestinger i bakkant. På min ex-Caddy hadde jeg H&R-gewinde foran og andre braketter bak (fordi dette var minst plasskrevende å sende). Fjærbeina foran er like som på Polo 6K og KV og Seat Ibiza/Cordoba 6K.

Grillen og blinkerne er vesentlig forskjellig fra Polo 6N. Emblemløs grill må kjøpes til Polo 6K/KV. Blinkerne er like på både Poloen og Seaten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bare LITT løst på caddy nå!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.