Krise! Trenger 2stk senterringer

Anbefalte innlegg

Skal legge om til vintersko, men mangler 2 av senterringene : bh : Disse er 57,1mm innerdiameter og 66.1 ytterdiameter. Har hørt litt rundt hos dekkforhandlere, men denne dimensjonen er visst ikke akkurat lagervare. Noen her som har slike liggende eller vet hvor jeg kan få tak i disse kjapt? Er et helvette å få montert felgene riktig uten, og skal vel stregt tatt bruke disse ringene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du får en til å hjelpe deg så er det ikke noe prob å montere felger uten senterringer... Da får du iaf felga på og kan bruke bilen til du får tak i senterringer.. Det er ikke absolutt nødvendig med de ringene heller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får prøve å få det til uten ringer i første omgang. Har ringt rundt til alle sjappene her i byen, og ingen hadde noe utvalg av ringer liggende. Alle kunne dog skaffe, men med leveringstid på flere uker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok 66.1 :) Målt med skyvelære + at det står stemplet på ringen :)

Fikk på felgene i går. Den ene manglende ringen sto visst fortsatt i felgen :rolleye: Hjulet som mangler ringen fikk jeg på så bra det lar seg gjøre. Kan ikke merke noe risting. Får bestille opp en ring til når kaoset hos dekksjappene roer seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok 66.1 :) Målt med skyvelære + at det står stemplet på ringen :)

Fikk på felgene i går. Den ene manglende ringen sto visst fortsatt i felgen :rolleye: Hjulet som mangler ringen fikk jeg på så bra det lar seg gjøre. Kan ikke merke noe risting. Får bestille opp en ring til når kaoset hos dekksjappene roer seg :)

Ring bilprodukter.no ! disse har veldig bra utvalg i sentreringsringer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.