Bergen: Nye styret i Bergen lokallag! (VIKTIG INFO!)

Anbefalte innlegg

Det er som sikkert noen allerede har fått med seg at det er blitt forandringer i Bergen lokallagsstyret. Det som da har skjedd er at Jan Sagstad har valgt og trekker seg ut fra lederstillingen i lokallagsstyret men vil selvfølgelig være med i klubben og stille på treffene i årene fremover: ja :

Det nye styret vil tre i kraft fra 1 November.: vinke :

 

 

Det vil også bli gjort noen forandringer på diverse saker og ting fremover i lokallaget som jeg håper dere ALLE vil like. MEN det viktigste er at vi ALLE hjelper til med ide`r og kommer med tilbakemld på hva dere føler, da vi ønsker og bli så bra som det er mulig og bli!!:klapp: For er det noe dere synes skal bli bedre eller sitter dere på en god ide LA OSS VITE DET!!:stikke: For dette er sjanse for forandringer da vi er meget åpne for dette. Og jeg veit dere har forskjellige forslag der ut....

Tirsdag`s treffene vil selvfølgelig bli som vanlig fremover så det er bare og stille dersom dere har annledningen til dette. Og vi kommer også tilbake med flere arrangement som vi jobber med for tiden. FØLG MED!!

 

 

Den store forandringen på styrefronten vil være at vi kommer til og starte opp Bergen lokallags TEAM! Dette vil bli en del av styret med vil da bli kalt for TEAM`t.:grouphug:

Vi ønsker her og ha 4 personer som er illsjeler og virkelig brenner for og gjøre en kjempe jobb for lokallaget!! : rock :

Så er dette noe for deg ønsker vi at du skriver litt om deg selv og hva du kan bidra med i denne tråden så tar vi en avstemmning på dette om noen uker.: smil :

 

Så det som nå vil bli det nye styret er som følgende.

 

LEDER: Thomas A Gulbrandsen.

 

NESTLEDER: Øystein Wilthil.

 

KASSERER: Ronny Sunde.

 

SEKRETÆR: Vidar Matre.

 

Teamet: Christian Skjerven

 

Teamet: Christian Bjerga (Foto og film ansvarlig i Bergen lokallag)

 

Teamet: Gaute Augestad

 

Teamet: Ørjan Jakobsen

 

Skulle det være noen spørsmål eller hva det måtte være så sier dere fra.

 

Dette håper jeg blir :klapp: og at vi skal ha det enda bedre sammen!

Og jeg vil til slutt si at vi er VIRKELIG en ordentlig flott gjeng her i Bergen og jeg er stolte av alle dere som er med!

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir jo som alltid supert....

 

Nå er det bare opp til dere som vil være med i TEAM`t og skrive noen ord om seg selv: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer til styret i Bergen. Ja Thomas, da er det tre TT eiere som er lokallagsledere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. : vinke :

 

Jeg synes det høres spennende ut å være med i Team`t.

 

Jeg heter Ørjan, 29 år, gift og har 1 barn.

 

Har vært medlem i klubben i snart 2 år. Har alltid hatt stor interesse for bil siden jeg var liten gutt og den har ikke blitt mindre med årene kan du si.;)

 

Jeg vil beskrive meg selv som positiv, utadvendt og sosial. Stiller alltid opp på treff, både lokalt og ellers i landet.

 

Vi har et flott lokallag, men vi kan alltid bli bedre. (Målet er jo selvfølgelig at vi skal bli best i landet!) : rock :

Føler i den anledning at jeg kan bidra til det med å bli med i teamet. Vi er som sagt mange ganger før, en klubb FOR medlemmer og jeg ønsker at dette skal vi fortsette med og kanskje bli enda bedre!

 

Hvis jeg blir valgt vil jeg gjøre mitt beste for at Dere medlemmer her i Bergen skal være fornøyd og stolt over å være med i klubben.

 

Jeg ønsker Dere alle lykke til med valget!

 

Mvh

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg og ha vært med i teamet! Alltid gøy å være med å hjelpe til!

 

De fleste har sikkert sett meg på møter en stund nå og har HELT sikkert hørt meg mase!! hehe.. Jeg vil absolutt gjøre det jeg kan for at vi skal bli det beste og mest velfungerende lokallaget i landet, og ikke minst ha de feteste treffene!!

 

Vi er best men kan alltid bli bedre, er det ikke det det heter på bergensk!!: rock :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallais!!

 

 

Dette hørtes jo veldig spennende ut:)

Jeg heter Christian er 27 år, har samboer og to barn. Er tømrer og en stor fan av VW, Audi og klubben vår: rock : Kan vel ikke si særlig mer enn det som Ørjan allerede har skrevet ,da vi stort sett brenner for de samme tingene.

jeg synes Bergen Lokallag har det som trengs for å bli landets beste lokallag, og der føler jeg at jeg har mye å bidra med!: vinke :

 

 

Snakkes: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at dere melder innteresse! Dette kan bli veldig spennende!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styret består jo bare av drankere jo.. njae skeptisk...

 

 

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styret består jo bare av drankere jo.. njae skeptisk...

;)

 

Da blir jo det naturlige navnet A-TEAM !!! hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei hei

 

Føler jeg kan bringe litt inn og... Og stiller gjerne til valge som å være med i TEAMet... Synes det hadde vært greit å få inn noen jenter og, siden det ikke er overflod av det her... :P

 

Ellers så er jeg en jente på 19 år, snart 20, er nettopp kommet inn i vw audi klubben, men digger alt til nå, og tror jeg kommer til å være her til jeg ligger i kisten min om mange år.... :) Jeg brenner mye for bil, og har vel gjort det siden jeg var liten og min bror proppet meg full med bil greier....

 

Håper at jeg kan hjelpe til slik at alt fortsetter å være så bra som det er nå, og tilogmed kan bli mye bedre.

 

Lykke til med valget og håper at det dere velger blir til klubbens beste.

 

Mvh

Silje Mari Dale

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

thomas: Kan du si litt av hva det innebærer å være team-medlem? (Bortsett fra å måtte være totalt hengiven slave for deg o'store):)

 

Greit å vite så man vet hva man har å forholde seg til, så enkelte evt ikke tar på seg mere enn man har kapasitet til eller dere bare gjør på ting som er totalt uinterresant for noen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det hørtes da ille ut.... :rolleye::nana: Det som teamet går ut på er det sammen som vi andre som har vært styre medlemmer nå i 5 år har gjort da som disse oppgavene:

 

Hjelpe til med den ekstra hånden som for eksempel jobbe under Eikås treffet med og ta imot betaling-selge pølser-tidtakning-prisutdelig o.s.v. Vi jobber mye i kulissene for at ting skal gå så knirkefritt som mulig.

 

Eller går det ut på og gjøre en ekstra jobb for klubben som og prøve og verve medlemmer-skaffe rabattavtaler-ta bilder fra treff-komme med ider og forslag. Rett og slett hjelpe til for lokallaget, og få oss til og bli landets beste lokallag!!:glad:

 

Håper dette hjalp noe på veien iallefall.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere TThomaZ. Skulle gjerne stillt meg til disp i teamet, men har ikke tid, og da er det bedre at noen andre som kan gjøre en bedre jobb tar plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anngående TEAM`t så hadde det vært best om dette kunne har vært ferdig bestem fra den 1 Desmber slik at vi er litt innarbeidet fra nyttår! Så har du lyst har du lov til og melde deg her.

Avtemmning på hvem som blir med skal vi også få til om ikke så mange ukenen.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for info TThomas, ser ut som en rolle jeg ikke kunne fyllt da deg reiser endel og derfor har vanskelig for å ta til meg slike forpliktelser...

Har nok med å prøve å komme meg på treffene som allerede er;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er go min venn! Men konge du viser innteresse iallefall! Sånt liker vi.

 

Ses på treffe da Johnny!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært morro å prøve å bidra i Teamet, men vet ikke helt hvordan det blir for jeg reiser jo på jobb innimellom jeg og.

Men kommer ihvertfall til å dukke opp MYE oftere på treffene fremover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Espen!! Kunne du ikke bare skrevet litt om deg selv slik at vi som ikke kjenner deg veit litt mer om deg dersom det som sagt blir avstemning.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, bare et spørsmål. Ikke ta dette feil opp, jeg bare lurer;) .

 

Hvem er det som velger styret? Er det styret selv som avgjør?

 

Og hvem skal stemme for å finne kandidater til Teamet?

 

Dette er ikke kritikk, bare lurer på hvordan det fungerer.

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann Odd E!

 

Hvordan vi har tenkt på dette er følgende.

 

Vi har som du ser kun 3 igjen fra det gamle styret som bestod av 7 personer total fra vi startet opp for 5 år siden.

Det som vi da har bestemt er at vi Meg Øystein og Vidar har valg Ronny inn som kasserer da han er den perfekt for denne jobben.: ja : Også er det jo da 4 plasser igjen i det som vi har valgt og kalle tema`t der hvor hvem som helst kan melde sin int for og komme inn i "styret"

Og det er ALLE medlemmene i lokallaget som skal stemme på hvem som får komme inn i tema`t for dette er ikke noe som vi i styret skal kunne stille noe mer på en mannen i gata.

 

Dette synes vi er den beste måten og gjøre dette på da man kan si at skulle vi plutselig gi noen som ikke hadde vært med i styret fra før av eller vet hva som kreves for at vi skal kunne holde oppe det seriøse linje som vi driver, tror jeg det er bra at vi hente inn 4 nye som kan komme inn. Og da komme med meninger og synspunkter og da som resten av livet jobbe seg oppover.

Litt gammelt og litt nytt tror jeg er veien og gå:glad:

 

Håper du forstår hva jeg mener her iallefall. Skulle det være noe mer så kan vi ta dette på lokallagstreffet da det er lettere og prate face to face når man skal forklare slik temaer. Bra du stiller slike spørsmål Odd det er bare positivt og jeg tror dette vil gjøre oss enda bedre sammen som lokallag!!:grouphug:

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut.

Har full tiltro til styret. Er bare litt nysgjerrig av meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dem som er innteressert i og være med i teamet må dere melde dere her med litt info om da dere selv og hva dere kan gjøre for lokallaget! Så blir det avstemning på hvem som skal være med etter 15 Nov.

 

SISTE FRIST FOR DETTE ER 15 NOVEMBER!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg heter Christian og er 26 år. Jeg har vert medlem i klubben siden jeg var 18 og har aldri eid noen annen enn en VAG-bil.: rock :

Jeg kan nok kalle meg en seriøs entusiast og elsker å bidra med det jeg kan.

Det jeg kan mest om er nok filming, er alltid viktig å forevige øyeblikkene mener jeg, både for å ta vare på gode minner samt å dele det med andre.

Det som best kan beskrive meg er at jeg er veldig pliktoppfyllende og alltid gjør mitt beste for å levere gode resultater samt at jeg elsker å ha ansvar.

 

Så dersom dere mener at jeg kan bidra til noe positivt i lokallaget er det bare til å stemme i vei.

mvh

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.