Anbefalte innlegg

Har 2 stk defekte kasser som jeg tenkte jeg skulle gjøre noe med. Den ene kassen VET jeg er rimelig most innvendigt, å den kassen bruker jeg på en måte som "ekspriment" kasse (for å finne ut hvordan en deler kassen). Har plukket av det som kan plukkes av (tror nå ihvertfall det)

 

Problemet er at det er noen drev i bak-kant på kassen som jeg ikke får av.

 

Noen som vet hvordan dette tas ifra hverandre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et close-up bilde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo legge til at disse bildene er av den kassen som er fin innvendig. Det er mer som er demontert på den andre kassen på dette stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har greie på dette?

 

:confused: :confused:

 

P.S. Er 5. giret det gjelder. Har snakket med vw-verksted, men di opplysningene jeg fikk der ser ikke ut til å stemme overens med kassen min. Var snakk om en slags segerring (skive med splitt i) som skulle av. Finner ikke den jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Freddy Svendsen

Et close-up bilde

 

Ser nesten ut som det er en mutter der,som må slås opp, eller helst bruke en form for spesialverktøy, litt vanskelig å se ut ifra bilde.

 

Er den ringen med tre "hakk" i..ser ut som du kansje kan bruke en hakenøkkel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er løst! :):):)

 

Var en jævel-skrue i enden av akslingen der, som skulle ut. Fjernet den, og kassen "datt" nermest ifrahverandre selv. :):)

 

Og til min store overraskelse, så var faktisk ikke kassen så hærpet inni som jeg trodde, så det spørst vel ikke om jeg bygger opp begge kassene igjenn.....

 

Koster vel ikke så sinnsykt med lager, synkroniseringsringer og synkronnav?

 

Regner med at revers-drevet IKKE skal være sånn som dette? :D :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke det nei.. :) hehe Var litt herja gitt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom med litt info når du er ferdig da, priser på delene, om var vanskelig å overhalde, og ikke minst om det ble bra:)

 

har en quattro kasse liggende, som jeg kunne tenkt meg å prøve å fixe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.