Foringer fra 034 Motorsport?

Anbefalte innlegg

har en kompis som har en 90 quattro typ 89.

 

Han bygger rein gatebil, Har dere noen erfaringer med foringer fra 034 Motorsport med alu travers foringer og stive motorfester samt girkasse diff. fester?

 

Noen erfaringer ang. frakt og betaling med disse folka? Noen fler som kunne tenkt seg og slå sammen en samlebestiling?

 

På forrhånd takk for alle innlegg.

 

MVH

Lars Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss du har tilgang til sveiseapparat så lager du dette lett selv... skjær til 10mm stålplater som du sveiser direkte i traversen både til innfestning av travers til rammevanger og girkasse til travers... du bør kansje bygge opp girkassefestene ca 10 mm ekstra men dette ser du selv... jeg har brukt de orginale motorfestene og kappet av alt av gummi slik at du får et rundt hull til å sette en rund 10mm aluplate nedi som jeg har sveist fast i den orginale braketten, så bare dreier du deg noen tårn i aluminium som du sveiser fast i plata og stikker en solid bolt igjennom... jeg har ikke prøvd bilen min enda. men det er slik det er gjort på frode jørgensen sin s2... (omtrent) så det funker garantert... lykke til...

 

PS: Jeg hadde aldri gjort dette på en bil som primært skulle brukes på veien. Da vil jeg tro det er bedre å få seg noen polyuretan-foringer... men ovenstående er en grisebillig måte å gjøre det på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så joa holder fortsatt på...det er bra! den blå 90 fortsatt eller?

 

hva mener du med gatebil? rein banebil eller?

ang å sveise fast plater i travers er det litt dumt, (gjorde det selv på diff og kasse fester) men det er jo tungvindt å endre på om noe skal justeres eller bygges om.

 

gå for å presse inn alu foringer! samt å skru i fester for diff og kasse

er nevnt flere plasser som selger aluforinger i tråden her.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42745&highlight=alu+foringer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så joa holder fortsatt på...det er bra! den blå 90 fortsatt eller?

 

hva mener du med gatebil? rein banebil eller?

ang å sveise fast plater i travers er det litt dumt, (gjorde det selv på diff og kasse fester) men det er jo tungvindt å endre på om noe skal justeres eller bygges om.

 

gå for å presse inn alu foringer! samt å skru i fester for diff og kasse

er nevnt flere plasser som selger aluforinger i tråden her.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42745&highlight=alu+foringer

Joa har starta for fult igjen nå! Holder på med den blå 90q. ja. Skal få noen til og bygge nytt bur på nytt nå etter et misslykket arbeid hos Autosafe. Men mne... Ja, er banebil som er nøkkelen her. Tror nok det beste er det og få pressa inn noen alu foringer framfor og sveise fast.

 

Skal ta en titt på tråden du ga meg.

 

Takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.