Anbefalte innlegg

Eg har en vento 1.8 cl 95mod (94 karosseri) der det manglar hanskerom. det er airbag på passasjersida. i staden for hanskerom so er det berre ei "hylle" i sparkeplata. har ringt på den lokale vw forhandlar og dei meiner det er enten eller...enten hanskerom eller aiirbag. men eg har forbannt meg på at eg ha sitt vento me begge deler. stemmer d at d ikkje fins hanskerom til vento med airbag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda hanskerom finnes i Vento med airbag,det kan være at de tidlige cl utgavene ikke hadde det standar.Vi hadde hanskerom og airbag på våres gl utgave i fra 96.tror det tilogmed var lys i det rommet også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde fra vento på finn.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg veit at cl e ei ribba utgave (minimalt xtra utstyr) då må eg på delelageret til berge & co å skaffe meg hanskerom..har ingen plass å gjere av alt uten at bilen ser rotete ut: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hanskerom er genialt, ja.

Sjekk om noen høggere har et liggende, kan spare litt på det. Selve monteringsjobben er vertfall gjort på under minuttet, sitter med 4 skruer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har hørt me lokale hoggaren men han har berre 1 vento. å den va ribba. har veldi lite golf 3. noken som har peiling på om det er samme hanskerom på vento med 94 karosseri å vento me 95 karosseri? eventuelt om d e samme på golf 3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vento og Golf 3 har samme hanskerom. Jeg vil tro at det er samme hanskerom på 94 og 95 karroseri så lenge begge kom med airbag originalt. Det finnes 2 typer hanskerom til disse bilene, det som sitter der airbag sitter (på de modellene som ikke hadde airbag), og det som sitter under airbag, som på noen CL bare var en hylle.

 

Hos en hugger/brukt er 4-500 en typisk pris for dette, skal du kjøpe gjennom møller koster det rundt 1100 før evnt rabatt. Sitat møller: "Handskerom: 1H1 857 101 B41 (400,-) og handskeromlokk 1H0 857 122 B41 (701,-) gir deg hanskerom istedenfor hyllen du har i dag."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mors Vento (94 CL) kom også bare med denne hyllen, hanskerommet er nemlig noe VW kom på i ettertid. Fort gjort å bytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg får høyre me prisen hos forhandlar og so norsk bildelesenter. tar en liten tur opp til høggaren en gång til.hadde gjort seg me hanskerom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.