Bergen: VW Audi Oldschool Society!

Anbefalte innlegg

helt enig med deg Gaute. kan vi ikke bare herme litt etter DAV. så folke i bergen kan legge inn bilder erfaringer og rusk og rask vi kommer over. tror faktisk dette er med på å styrke lokallaget og samholdet i klubben.

 

en vandrene tråd......?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den beste løsningen dette ja. Så nå må du Gaute se og få laget en tråd om dere guttaboys slik at alle kan legge inn bilder og skryte av prosjektene sine! Jeg skal følge med og kose meg med alle dem fine bilene og plukke opp tips og triks!:glad::glad:

 

LYKKE TIL DA!!!! jeg er klar: popcorn

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dessuten har vi egen gruppering innenfor klubben som dekker disse bilene, VACN Classic Cars... Burde ikke det holde?

 

Slik jeg har forstått det, så består ikke de bilene som Gaute tenker på av biler som faller in under VACN Classic Cars. Dette er vel for biler før 84, og det finnes det vel knapt i Bergen lokallag? Her er det vel mer snakk om biler fra 84 - 91, Altså primært 2'er Golfer og Audi Typ 81/85.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns OSS høres artig ut, og misunner DAV for det de har. Hadde vært gøy å samlet en gjeng til hyggelige timer. Count me in.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.