Anbefalte innlegg

hei, har fått en rar klunkelyd etter en heftig quattrotur oppover fjellet. er som om noe ligger å slår i noe. dunkdunkdunk liksom. er ikke hele tiden men ofte.hadde mye mye snø i understell og andre plasser etter turen men har fått tint bilen sånn halveis. er det noe som kan være skadet ? kjørte jo bare i løsnø hele veien. traff riktignok et helvetes hull på veien opp. men var ikke før turen ned jeg merket denne dunkinga og av og til uling.

 

noen tips ? høres ut som det kommer fra venstresiden. dunkinga kan jeg kjenne i gulvet til tider.

når jeg tenker meg om så traff jeg noe på veien ned som hørtes ut som den rulla under hele bilen(stein ellerno) ...hmm :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å først jekke opp bilen og se om det er noe løst? :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa men er ca16minus ute og snø og jeg har ikke garasje ;) tenkte jeg skulle få imot tips og triks FØR jeg starta :D

 

men forslag notert såklart :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være at eksosanlegget har fått en liten smell og nå har delvis kontakt med gulvet i bilen. Har opplevd dette selv en gang, det høres godt innvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja eksosannlegget ligger veldig lavt syns jeg på denne bilen. nesten irriterende lav skal se om jeg får sjekka litt i morgen. takk for forslag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.