#1 Skrevet Oktober 30, 2006 Noen som har handlet med dette firmaet før??? Synes de hadde usannsynlig billige felger...... Det er iallefall MYE billigere enn tilsvarende felger koster hos andre forhandlere! Er det noe jeg overser:confused: http://www.no.autothek.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2006 Nå tok jeg bare en kjapp titt uten å studere betingelser noe nærmere, men det ser unektelig ut til at det mangler 25% moms på de prisene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2006 Nå tok jeg bare en kjapp titt uten å studere betingelser noe nærmere, men det ser unektelig ut til at det mangler 25% moms på de prisene detter sto når jeg prøvde å bestille felger . . "The prices are inclusive the VAT and custom" -christian- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2006 Dette står på toppen av siden. "All prices are in NOK, excluding VAT." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2006 les dette http://www.autothek.com/no/html/prices___stock.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2006 Lukter humbug lang vei med slike priser...........nesten for godt til å være sant. Noen som tør å bestille derifra ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2006 Trykte litt videre å blei vist 5000,- for 4 dekk isteden for 1000 som jeg først trodde men var vel pr stk pris Men ting var jo ikke akkurat dyre da.. utifra sida å ting som står der så ser no det rimelig bra ut da. sikkert en klok tysker som har sjekka norske prisa på dekk å felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2006 Tror det er gode priser på felger iallefall, Keskin KT5 til 3400kr pluss frakt og norsk moms er ikke så galt tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2006 Hmm, hadde jo vært greit å funnet boltsirkel og innpress på Keskin-felgene da...Hvor ligger det på siden der? Ikke under "Details" ser det ut til..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2006 Hmm, hadde jo vært greit å funnet boltsirkel og innpress på Keskin-felgene da...Hvor ligger det på siden der?Ikke under "Details" ser det ut til..?? Sjå her du.. http://www.keskin-tuning.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2006 Må da være alvorlig god pris på 4 gromme Keskin-felger hos disse. Fikk til ca 5900,- NOK for 8,5x17 Keskin KT-1 (ET 30) Hvis det ikke er mye som kommer i tillegg her da..frakt, toll osv..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 8, 2008 Drar opp denne. Er det noen som faktisk har bestilt herfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 20, 2008 Ja, det samme lurer jeg på. Ser ut som ganske greie priser, men er det mulig å sende til en adresse feks i sverige og hente de der. Da kan man jo slippe moms på de og...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 20, 2008 Drar opp denne. Er det noen som faktisk har bestilt herfra?Tipper det er få som tør.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 21, 2008 Et lite søk på nettet så fant man denne linken: http://cuoresportivo.no/index.php?PHPSESSID=61110e9543b59c47d327035c8cdb3521&topic=18670.msg191460 Ser ut som erfaringen er helt ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...