#51 Skrevet November 19, 2006 Jeg skrudde opp alt jeg, samt tømte en boks med elektronikkrens her og... men hvordan renset du bensinmengdefordeleren? sprutet det ikke bensin når du skrudde av bensintilførselen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 20, 2006 men hvordan renset du bensinmengdefordeleren? sprutet det ikke bensin når du skrudde av bensintilførselen? Hei, er det den som er skrudd i fremkant av K-jet'n? Satt med 2 stk 4mm unbrakoer tror jeg. Det sprutet ikke bensin da jeg tok av denne pga jeg løsnet alle dyse slangene på hodet først, og så tok jeg hovedtilførselen av. Litt bensin kom det jo ut av hullene, men skrudde pent opp så ikke allt trykket løsnet med en gang.. For rens, tok jeg trykkluft, samt elnikk.rens.. Eh vet ikke om dette var svar jeg? Har ikke du fått noe ordnings på dette? Bilen til dama er ikke helt bra, men bedre. Men virker som det er litt "værbestandig" Kjørte bilen hennes her om dagen så var den helt topp på morgenen, men dagen etter skulle jeg kjøre igjen, og da fusket den og nesten daua... Den "holder" igjen, så jeg må liksom bare holde halv gass til den blir varm, ellers vil den bare daue.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 23, 2006 Hei, er det den som er skrudd i fremkant av K-jet'n? Satt med 2 stk 4mm unbrakoer tror jeg. Det sprutet ikke bensin da jeg tok av denne pga jeg løsnet alle dyse slangene på hodet først, og så tok jeg hovedtilførselen av. Litt bensin kom det jo ut av hullene, men skrudde pent opp så ikke allt trykket løsnet med en gang.. For rens, tok jeg trykkluft, samt elnikk.rens.. Eh vet ikke om dette var svar jeg? Har ikke du fått noe ordnings på dette? Bilen til dama er ikke helt bra, men bedre. Men virker som det er litt "værbestandig" Kjørte bilen hennes her om dagen så var den helt topp på morgenen, men dagen etter skulle jeg kjøre igjen, og da fusket den og nesten daua... Den "holder" igjen, så jeg må liksom bare holde halv gass til den blir varm, ellers vil den bare daue.. joda. hjalp meg litt.. var liksom litt redd for å løyse på den dingsen der jeg.. men kan jo prøve det.. skal bytte eksos nå, så får se om det e noen forskjell eller ikke da.. må også få i orden ledningene mine siden vagcom ikke fungerer.. kansje detta har noe med problemet også.. har merka lite nå i det siste, men her om dagen var den ganske så kranglete.. får bare prøve meg frem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 14, 2011 Fant dere ut noe her da*? Skal se på en 100 med 2.3 motor i helgen, men kaldstart/treigstart problem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...