#1 Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg vil skifte tannstanga på Audien før den leveres til ny eier. Har kjøpt ny/overhalt som kostet mer enn forventet. Noen sier ut med motoren,andre sier av med toppen og noen sier ut via hjulhuset på passasjersiden. Er ut via hjulhuset teoretisk mulig? Har ei god liggende fra før,men vil ikke få lekkasje igjen. Skal gjøres skikkelig 1 gang! Har sjekket med møller og får en fastpris iløpet av uka,regner med at det blir å gjøre dette selv også. Noen som vet noe om bytte? 2.2T 10V har jeg faktaopplysninger om,men 20V er litt mer jobb. Ikke noe synsing,kun erfaring gjelder her altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2006 Det er lettere på 20v enn 10v ifølge de som har gjort begge deler. Mulighetene er enten ut med motor, ut med girkasse eller ut gjennom hjulhuset på passasjersiden. Om man ikke vil påføre seg masse ekstraarbeid er sistnevnte å foretrekke, og det er trangt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2006 Hmm. Ja da hadde jeg rett ang muligheten rundt girkassa. Må muligens ned med den uansett ifbm skifte av giroverføringene. Er da så trangt med 2x2.5" fra downpipen. Kan ta 2 ting på en gang. Ja det er trangt via hjulhuset,må vel ta seg god tid. Takker Eyvind. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2006 Hmm.Ja da hadde jeg rett ang muligheten rundt girkassa. Må muligens ned med den uansett ifbm skifte av giroverføringene. Er da så trangt med 2x2.5" fra downpipen. Kan ta 2 ting på en gang. Ja det er trangt via hjulhuset,må vel ta seg god tid. Takker Eyvind. Hei! Ta den ut på H.side igjennom hullet på skjermen, jeg ringte til Vegar for 5min siden. Og han brukte ca: 4,5 tim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2006 En jeg deler mekkested meg har gjort dette nå nylig... Tok den ut på høyre side. Ut med radiator osv. Var jævli trangt, men gikk greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2006 En jeg deler mekkested meg har gjort dette nå nylig... Tok den ut på høyre side. Ut med radiator osv. Var jævli trangt, men gikk greit PÅ førersiden? Der står jo abs motoren i veien også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2006 han fjernet det meste på høyresiden for å komme til skruene osv. dro den ut på passasjersiden. Fjernet ikke noe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2006 han fjernet det meste på høyresiden for å komme til skruene osv. dro den ut på passasjersiden. Fjernet ikke noe der. Ok. Ja men da ser det ut for at valget blir kassa eller ut passasjersiden som jeg hadde tenkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...