#1 Skrevet Oktober 31, 2006 en kompis har hadd det på sin senka s4, han trur d passe men er usikker om det er samme understell: klø : det skulle bli bra så får man fyllt hjulbuen, det tåles fint på audi, den skal senkes 40mm sansynlivis men kun fjærbytte: dum : men det koste jo litt mye for justerbare fjærben. har mulighet å prøve dekkene/felg i slutten av mnd, noen sier at man må valse: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2006 hadde dette på 35ET-felg, og det må jeg si at jeg ikke anbefaler... får brukt halve rattutslaget og det subber alle veier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2006 nei d kan ikke være sånn... får se etter andre hjul, litt surt skulle få dem til under 10000med dekk bilde http://www.sharif.no/default.asp?Folder=161&IdProduct=1878 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2006 235 eller 225 hadde passet perfekt litt avhengig av hvor bred felgen er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2006 jeg kjører 235.35.19 på min.. det holder akk.. måtte justere demperene bak litt harde for å unngå å subbe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2006 9" bred 235 trur jeg også passer men skulle kjøpe brukt ferdig på felg, blir nok ikke å skifte dekkene, ser heller om jeg kan finne noen som passer....de er fortsatt til salgs da( torbjørn simonsen 99478338) han skulle bruke de på transporter 2006 men den har ike 5*112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2006 denne tråden kan avsluttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...