#1 Skrevet Oktober 31, 2006 hallo har et problem med min golf III. det er at når jeg bremser så skrur bliklysa seg svakt på å får ikke blikket dit jeg vil. dette er bare når jeg bremser. kan det være jording??? eller hva kan det være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2006 høres ut som gjordings feil/irr i bak lyktene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2006 Sjekk pæreholderne i baklampene da disse har en tendens til å irre/dårlig kontakt. Sjekk hengerfestekontakt for irr/kortslutninger hvis bilen har hengerfeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2006 De orginale baklyktene er langt fra tette, så vann både kan og vil trenge inn og på litt lengre sikt skape irr på ledninger osv.. I tillegg står motoren til sentrallåsen bak på venstre side rett under lykta, denne står da i fare for å bli våt og ødelagt hvis en er uoppmerksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...