#1 Skrevet Oktober 31, 2006 hallo har et problem med min golf III. det er at nÄr jeg bremser sÄ skrur bliklysa seg svakt pÄ Ä fÄr ikke blikket dit jeg vil. dette er bare nÄr jeg bremser. kan det vÊre jording??? eller hva kan det vÊre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2006 hÞres ut som gjordings feil/irr i bak lyktene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2006 Sjekk pÊreholderne i baklampene da disse har en tendens til Ä irre/dÄrlig kontakt. Sjekk hengerfestekontakt for irr/kortslutninger hvis bilen har hengerfeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2006 De orginale baklyktene er langt fra tette, sÄ vann bÄde kan og vil trenge inn og pÄ litt lengre sikt skape irr pÄ ledninger osv.. I tillegg stÄr motoren til sentrallÄsen bak pÄ venstre side rett under lykta, denne stÄr da i fare for Ä bli vÄt og Þdelagt hvis en er uoppmerksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...