#1 Skrevet Oktober 31, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i instrumentskiver til instrumentpanel Audi 80 GTE pluss til de som sitter i midtkonsollen??? Har sett at noen har solgt komplette instrumenter med plasmaskiver til midtkonsollen og lurer på om det er mulig å få tak i slikt uten å importere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg vet ikke hvor/om du får kjøpt plasma-skiver, men med hjelp av filen jeg linker til her kan du printe ut dine egne, evt. gjøre om designet på dem før du printer dem. http://per.ransbil.com/Hvite_instrumenter_Type_81_85.zip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2006 Når du skriver ut, er det en spesiell papirtype du bruker??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2006 Litt tykt fotopapir gir et greit resultat. For reflekser sin del bør du velge et som er matt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...