#1 Skrevet Oktober 31, 2006 Noen som har sett en svart s2 i arendal eller? kjørte bak en på e18 igår og han tok samme avkjørsel som meg... blei veldig nysgjerrig. Er jo bare jeg som skal ha s2 i arendal: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2006 2 S2 hoho, IKKE DÅRLIG MR. AGDERAGDER :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg har bare sett din, Tommy. Sikker på at du ikke så dobbelt, eller drømte eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2006 forsiktig nå trond bedre med hoho enn ingenting... og det gikk ikke å fikse på tittelen! uansett er nysgjerrig på den svarte!? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg har bare sett din, Tommy. Sikker på at du ikke så dobbelt, eller drømte eller noe? så nok ikke dobbelt men lurte et halvt sekund på om det var min da, kjørte moderns citroen: flau : når så du forresten meg per? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2006 når så du forresten meg per? Har sett deg mange ganger rundt omkring byen i de siste månedene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2006 forsiktig nå trond bedre med hoho enn ingenting... og det gikk ikke å fikse på tittelen! uansett er nysgjerrig på den svarte!? hehe Ingenting "hvaforno"??? Vært rundt å rattet i dag jeg.. Ligger da ikke på latsiden :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2006 Ingenting "hvaforno"??? Vært rundt å rattet i dag jeg.. Ligger da ikke på latsiden :D åhh? så bra! hva var feilen? tipper coil, har helt sikkert feil:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2006 åhh? så bra! hva var feilen? tipper coil, har helt sikkert feil:P Var en Coil til syvende og sist ja.. byttet tilbake til den gamle tenningsmodulen min i dag, og den var ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2006 Har glemt å skrive dette tidligere, men jeg så denne på Feviktoppen for ca 2 uker siden. Den har Oslo-skilt (DH?) og det var en jente i 20-25-års alderen som kjørte den... Tror det var denne iaffal, var i hvertfall en svart Coupe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 13, 2006 Har glemt å skrive dette tidligere, men jeg så denne på Feviktoppen for ca 2 uker siden. Den har Oslo-skilt (DH?) og det var en jente i 20-25-års alderen som kjørte den... Tror det var denne iaffal, var i hvertfall en svart Coupe! Det kan stemme ganske bra det, så nemlig at den kjørte fra nednes mot fevik etter avkjørslen fra e18... stussa på om det var en s2 men hadde eksos som gikk på tvers og doble enderør, og sist gang jeg sjekka hadde ikke 20v sugemotoren sånn lyd:) Så den igjen her for ikke så lenge siden, husker til og med skiltnummeret, men har mista den linken hvor man kan sjekke type bil. Kunne vært gøy å finne ut mer om den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...