#1 Skrevet Oktober 31, 2006 Er s6 kammene like som rs2 kammene..??? Følge møller er de like og har samme nr.. Noen som har svar på det...??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2006 Innsugskammen er lik, men ikke eksoskammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2006 Er s6 kammene like som rs2 kammene..??? Følge møller er de like og har samme nr.. Noen som har svar på det...??? Delenr i følge etka 6 : S6: ut 034 109 022 D inn 034 109 021 AN RS2: ut 034 109 022 G inn 034 109 021 AP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2006 Innsug kammen i RS2 er den samme som sitter i ABY motoren (S2). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2006 Har liggende et sett med rs2 kammer dersom du trengte det Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2006 Da vil jeg anbefale de på delelageret der også lære seg hvorfor en del deler har forskjellige bokstaver etter delenummeret, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2006 Hei! Trur dette har vert diskutært i ein del tråder før her på forumet uten at alt har blitt oppklart. Men slik ag har forstått det. Innsugkamen er lik Eksoskammen er ulik. Høgre løft, og kortere åpningstid. I tillegg er timinga foskyvd 10 grader, på både innsugsside og eksosside) Dette skuldes truleg eksoskammen. (Da den driver insugskammen) RS2 kammen skal da i teorien gi betre mellomregister, og lågare eksostemp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2006 RS2 kammen skal da i teorien gi betre mellomregister, og lågare eksostemp. men mere turbo-lagg og ketchup effekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2006 men mere turbo-lagg og ketchup effekt Ikkje sikker på om du skal tilskrive heile RS2'ens motorkaraktestikk til kammane. Trur turbostørelse og MAP har litt og sei her. Bytta sjølv frå ANN kammer til ADU på gamelbilen min (S4 med RS2 turbo og div lada ca 1.6bar). Satte og på just kamdrev. for å teste ulike kamtider. Vil ikkje påstå at RS2 kammene gav meir ketshup effekt. Men nå er eg fortsatt litt usikker på kva som gir RS2'en 10grader retard tenning da, så derfor vei eg ikkje korleis mine justeringer vart samenlikna med org RS2. Følte eg fikk meir kontrollert og bestemt oppbygging av trykk, og generel meir trøkk/respons i mellomregisteret Men det var snakk om svært små forskjeller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...