Fjerne sikkerhetsbeltevarsling med Vag-Com? (2005 A6 C6)

Anbefalte innlegg

En bekjent av broren min har en 2005 A6, hvor eieren irriterer seg grønn over denne varslingen. Broren min spurte da meg om det går an å fjerne denne...

 

Jada, jeg vet at det er idiotisk, og det var det jeg sa til brodern, og da svarte han at det samme hadde han sagt til bileieren, men som eieren da svarte: "hvis de skal være sånn finner jeg meg et annet bilmerke i steden".

 

Noen som vet om dette lar seg gjøre? Evt hvor? Kona til eieren kjører ofte mellom Grimstad og Drammen. Er dette noe NBS er villige til å gjøre? Møller-verkstedene nekter å gjøre dette nemlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bekjent av broren min har en 2005 A6, hvor eieren irriterer seg grønn over denne varslingen. Broren min spurte da meg om det går an å fjerne denne...

 

Jada, jeg vet at det er idiotisk, og det var det jeg sa til brodern, og da svarte han at det samme hadde han sagt til bileieren, men som eieren da svarte: "hvis de skal være sånn finner jeg meg et annet bilmerke i steden".

 

Noen som vet om dette lar seg gjøre? Evt hvor? Kona til eieren kjører ofte mellom Grimstad og Drammen. Er dette noe NBS er villige til å gjøre? Møller-verkstedene nekter å gjøre dette nemlig...

 

 

Møller fjernet på bilen min når jeg ba om det...... :rolleye:

 

Er vel ikke idiotisk å fjerne den, får vel med seg om man har på beltet uansett om det piper eller ikke..... : rolleyes

 

 

Uansett så går det vel med Vag com..... ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk også gjort dette hos Møller. De spurte meg i forbindelse med klargjøringen av bilen om de skulle fjærne denne varslingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Går ut fra at det er nye typen A6?)

 

Jada, jeg skrev tilogmed "C6" i trådtittelen.

 

Det enkleste er vel å spørre andre Audi-verksteder enn Gromstad Auto her i Arendal? Ettersom andre folk her har fått gjort det på andre Møller-verksteder, mener jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, jeg skrev tilogmed "C6" i trådtittelen.

 

Sorry ;) sitter ikke med alle modellkodene i hodet. Hadde du skrevet 4F så hadde jeg tatt den ettersom openodb bruker den koden for å skille mellom modellene (4B/4F kontra C5/C6).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig piper den i 91 sekunder på Europeiske biler og 6 sek på Usa/canada biler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Golfen min så var dette fikset på 20 sek. Det var 3 tastetrykk på diagnosepcen så var dette koblet ut. Møller tok jobben for meg. Dette er noe de gjør på taxiene så det skulle ikke være noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.