Ålesund: Kor får eg slipt nøklar?

Anbefalte innlegg

Ja, topic sei vel det meste. Noken spesielle plassar å anbefale?

Edit: Det er snakk om bilnøklar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TrioVing er vel dem beste til det kanskje? Holder til i nye lokalet rett før Møller Ålesund..

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er til gamle VAG kan du jo spørre på Møller. Jeg fikk slipt opp 2 nye orginalnøkler til 80`en min, betalte vel 70 kr stk tror jeg. Disse blir slipt opp etter koden til bilen, du trenger altså ikke en nøkkel å kopiere etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har også Mesterlås, den ligger på nedsiden av veien da du kjører forbi lyskrysset ved sykehuset, og forbi neste vei til høyre. La ved et kart som viser hvor.

71BF5047AA34D02C.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låsservice i byen er også en plass. Ligger i Røysegata skrått over for der stormen pusher supporterutstyr,i sona sunnmørsposten, gamle polet etc...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle tips. Skal sjå om eg rekk å slipt i morga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er til gamle VAG kan du jo spørre på Møller. Jeg fikk slipt opp 2 nye orginalnøkler til 80`en min, betalte vel 70 kr stk tror jeg. Disse blir slipt opp etter koden til bilen, du trenger altså ikke en nøkkel å kopiere etter.

Var på fredag for å få slipt nøklene hos Møller ålesund. Nøkler kunne dei slipe, men ikkje etter noke kode. Kun kopiering. Husets nøkkelsliper klagde på at maskina var herpa. Han klarte etterkvart å slipe til to nøklar, men ingen av dei funka. : bråk : Flaks eg slapp å betale noke.

Rekner med det blir trioving neste gong.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk på møre beslag.. ligger rett bortom møller.. de har slipt mange nøkler til meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på fredag for å få slipt nøklene hos Møller ålesund. Nøkler kunne dei slipe, men ikkje etter noke kode. Kun kopiering. Husets nøkkelsliper klagde på at maskina var herpa. Han klarte etterkvart å slipe til to nøklar, men ingen av dei funka. : bråk : Flaks eg slapp å betale noke.

Rekner med det blir trioving neste gong.

Mulig bilen din er for ny da ? Jeg fikk i alle fall nye nøkler uten å ha en nøkkel å kopiere fra, 85 audi 80, og disse passer helt perfekt i motsetning til slike jalla kopier man får andre steder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.